بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

اکران فیلم زارهای ابرام در مورد ابراهیم منصفی


اکران عمومی فیلم "زارهای ابرام" مستندی در مورد ابراهیم منصفی،محقق و کارگردان حامد ذوالفقاری،8 و 9 آبان فرهننگسرای طوبا ساعت 7 عصر.علاقمندان برای خرید بلیط به سایت www.bndbelit.ir مراجعه کنند یا در فرهنگسرای طوبا بلیط را تهیه کنند.قیمت سه هزار تومان

نظرات 10 + ارسال نظر
احسان رضائی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ http://goojegeno.blogsly.com

بنده به علت اینکه کارگردان این فیلم اهل استان فارس می باشد و در جریانات اخیر از سوی استان فارسیها به مردم هرمزگان توهین شده است . دیدن این فیلم را تحریم می کنم . ! چرا هنرمندان هرمزگانی باید از فیلمی حمایت کنند که کارگردان ااستان فارسی آنرا تهیه کرده؟ و بنده به شخصه ترجیح می دهم هزینه این بلیط را به یک فیلمساز هرمزگانی بپردازم

ماه هرمزگان دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ http://minabi123 blogfa .com

چرا البدر ... در ماه هرمزگان

م.س سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ق.ظ

داخل آدم این احسان رضایی فکر می کند خیلی آدم مهمی است

ماه هرمزگان سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ http://minabi123 blogfa .com

جریحه دار شدن احساسات هرمزگانی ها قابل درک است ولی احساسی برخورد نکنیم .... باید کسان دیگر را تحریم کرد از جمله نمایندگان بی خاصیت و ترسوی هرمزگان را ...

احسان رضائی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ب.ظ http://goojegeno.blogsly.com

جناب م.س حضرت استاد
من آدم مهمی نیستم من خودم هستم ولی شما حتی آنقدر شجاعت نداری که اسم کاملت را بنویسی از چه چیز واهمه داری ؟ ما که حر ف بدی نزدیم گفتیم آقای ذولفقاری که ساکن شیراز و اهل استان فارس است حداقل کاری که می توانست بکند اینبود که در محیطهای مجازی هم که شده از مردم هرمزگان حمایت می کرد تا ما هم بتوانیم با وجدان راحت برویم و بلیط فیلمش را بخریم همین . ولی نمی دانم چه چیز شما را عصبی کرده ؟ بنده در این مورد آمادگی دارم تا با هر کسی که فکر می کنی مناظره کنم موفق باشی (:

م.س سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

دلیل عدم پیشرفت استان هرمزگان همین پرداختن به تعصبات بی جایی است که ره به ترکستان برده است.

محمد سایبانی چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com/

احسان رضایی عزیز
1 - گمان کنم می شود فیلم های فیلم سازان هرمزگان را تحریم کرد که بعد از این همه سال درباره ابراهیم منصفی فیلمی نساخته اند در صورتی که حامد ذلفقاری طی پنج سال با هزینه شخصی خودش این کار را کرده . و اگر خدای نکرده مثلا فاطمه رضایی از پیش ما سفر کند حتی یک پلان درست و درمان از ایشان وجود ندارد و قطعا قصابی سر کوچه شما نباید در این مورد احساس مسئولیت کند بلکه کسان دیگری در این شهر هستند که من گمان می کنم لازم است برای خود وظایفی تعریف کنند.
2 - وقتی در گاوبندی به مردم و مسئولین گفتم هنرمندان هرمزگان می توانند هنرمندان استان فارس را در اعتراض به الحاق با خود همراه کنند خیلی خوشحال شدند و البته در آن لحضه پر از احساس و شور دوستی مثل احسان رضایی را از قلم انداخته بودم .
3- خبر دارید چندی پیش در مقبره سعدی شیراز تجمعی اعتراضی نسبت به الحاق صورت گرفته و تجمع کنندگان همبستگی و دوستی خود را با مردم هرمزگان اعلام کرده اند (( دوستان من گمان می کنید چه کسانی پشت ماجرا بوده اند ))
4 - در زیر بیانیه اعتراضی هنرمندان نسبت به الحاق بخشی از هرمزگان به استان فارس امضای کامران حیدری فیلم ساز شیرازی دوست و همکار حامد ذلفقاری هم وجود دارد و اگر آن روز تلفن حامد ذلفقاری خط داده بود قطعا امضای او هم پای بیانیه بود.
5 - و پنج برادر من ، فکرش را بکن اگر حامد ذلفقاری قصد داشت در زمان اکران فیلم زار های ابرام در باره مسئله جدا سازی بخش هایی از هرمزگان گپ میزد و اعتراض خود را به این مسئله اعلام می کرد . ولی با این رفتار عجولانه و بدون فکر جنابعالی و دوستان ماجرا چقدر لوس می شود اگر حامد این کار را بکند .

احسان رضائی چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ http://goojegeno.blogsly.com

محمد سایبانی استاد عزیز
1- کسی مخالفتی با فیلم ساختن آقای ذولفقاری نداشته و ندارد کما اینکه این تنها فیلمی نیست که درباره منصفی ساخته شده خانم فریدی و شهاب آبروشن و فرهاد فرزاد هم به شکلهای مختلفی به ابراهیم منصفی پرداخته اند . اینکه می گویی دیگران میایند با هزینه شخصی دارند فیلم می سازند یک بحث انحرافی است و اصلن محل بحث ما نیست چون منصفی دارای پتانسیلی است که می تواند هر شخص سرمایه گذار فرهنگی را در پایان ماجرا بر حسب سود و زیانش راضی به منزل بفرستد .
2- در مورد دوم باید عرض کنم وقتی بنده با یاسین بهرامی صحبت کردم و موضوع دختر دانشجویش را که بعد از شنید خبر بازداشت پدرش دچار تشنج شده والان هم دچا لکنت زبان شدید شده و تحت درمان است را شنیدم وجدانم این اجازه را نداد که به تماشای فیلم آقای ذولفقاری بنشینم و یا وقتی شنیدم مردم استان فارس بعد ازینکه خبر اتصال فارس به دریا را شنیده اند هلهله و شادی کرده و شیرینی پخش می کردند
3- بله خبر دارم ولی اطلاعی از پشت پرده ان ندارم چون اطلاع رسانی نشده بود و هم اکنون هم اطلاع رسانی نشده که چه کسی پشت پرده این کار است ولی فقط می دانم یک شهروند استان فارسی به نام امید بلاغتی در روز نامه شرق مطلبی را در حمایت از مردم هرمزگان نوشته است
4- بنده از آقای کامران حیدری تشکر می کنم از حمایتشان نسبت به مردم هرمزگان
5- مورد پنجم یک مورد کاملا شخصی است و به خود آقای ذوالفقاری بر می گردد که ایشان بین غرور خودشان برای وارد نشدن به یک مساله که به قول شما لوث شده و حمایت از مردم هرمزگان یکی را انتخاب می کنند البته .
6- آقای سایبانی عزیز بنده هم به عنوان یک شهروند هرمزگانی حق اظهار نظر دارم و نظرم را درباره نمایش فیلم زارهای ابرام گفته ام و در مطلبم اشاره کرده ام که اینجانب دیدن این فیلم را تحریم می کنم نگفته ام همه بیایند تحریم کنند آنها می توانند در مجوع صحبتها را شنیده و خودشان اتخاب کنند
7- محمد جان خود شما در محیطهای مجازی پیشنهاد تحریم کنسرت مجید خراطیها را مطرح کردی ولی کسی اعتراضی نکرد ولی وقتی بنده این موضوع را درمورد آقای ذولفقاری مطرح کردم که مورد مشابهی بود دوستان با عصبانیت تمام موضع گرفتند ومن دلیل این عصبانیت را همچنان نمی فهمم !!!
8- امیدوارم سرنوشت آ قایان حیدری و ذولفقاری به سرنوشت مرحوم جناب دکتر ناد علیان دچار نشود . آمین

11 چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ http://0

و ایضا علی اکسیر خبرنگار استان فارسی ساکن بندر عباس نیز این اقدام را محکوم کرد.

صابر سالاری پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.hormozgani-salam.blogsky.com/

روحانی معترضیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد