بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

گپی کوتاه با دوستان زمین پاک


تشکل غیر دولتی زمین پاک روز جمعه ۲۷ اسفند آخرین برنامه سال ۱۳۸۹ خود را برگزار کرد،در این روز شاد و مفید تعدادی از شهروندان بندرعباسی در این برنامه شرکت کردند و البته هوای ابری روز جمعه باعث شد که در این روز به همه خوش بگذرد.

خبرهای خوبی از اطراف استان به گوش می رسد،یکی اینکه نوجوانان رویدر با کمک معلم مدرسه یک روز را به پاک سازی طبیعت پرداخته اند یا اینکه در هرمز تعدادی از دوستان برنامه های متنوعی با موضوع زمین پاک برگزار می کنند،این یعنی اینکه ما همفکران زیادی داریم و این باعث خوشحالی است.

تشکل زمین پاک متعلق به فرد یا گروه خاصی نیست و من فقط به عنوان هماهنگ کننده برنامه ها کنار این گروه غیر دولتی فعالیت می کنم،دوستان عزیز می توانند ایده های خود را برای سال 1390 در میان بگذارند.

پیش آ پیش عید نوروز را به همه دوستان عزیز تبریک گفته و امیدوارم روزهای شاد و خوبی را در کنار هم داشته باشیم.

آخرین زمین پاک دهه 80


دوستان عزیز با توجه به پایان دهه هشتاد گروه زمین پاک در نظر دارد آخرین پاکسازی ساحل را صبح روز جمعه ۲۷ اسفند ساعت ۷ صبح در پارک دولت بندرعباس برگزار کند.

با توجه به کمبود وقت جهت اطلاع رسانی،خواهشمندیم برای آگاهی عمومی سرعت اطلاع رسانی را بیشتر کنید./طراح پوستر،مرتضا نیک



دو اتفاق هنری در خانه شهریاران جوان بندرعباس


۱.خانم الهه عبدالله زاده هنرمند جوان هرمزگانی در نظر دارد اتودهای طراحی یک سال اخیرش را نمایش دهد،علاقمندان می توانند روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 25 و 26 اسفند برای بازدید به خانه شهریاران جوان بندرعباس واقع در رسالت جنوبی مراجعه کنند.


2.اثر دوم یک ویدئو آرت متفاوتی است از دیگر هنرمند هرمزگانی خانم فریبا روشنی بخش با نام "کولغ" علاقمندان می توانند به همان آدرس بالایی در همان زمان و مکان مراجعه کنند.


توضیح پایانی:این طراحی که اینجا مشاهده می کنید را نمی دانم اثر کیست.

زمین پاک در رویدر


این عکسی  که مشاهده می کنید،دانش آموزان و معلمین رویدر هرمزگان هستند که این چنین با دستان پاکشان طبیعت را خوشحال کرده اند،من شک ندارم که این روز به یاد ماندنی تا پایان زندگی در ذهن این نوجوانان باقی خواهد ماند.درود بر دانش آموزان مدرسه راهنمایی شهید باهنر رویدر.گزارش تصویری کامل را در اینجا ببینید.

تولدم مبارک

دیروز تولدم بود و من هر ساله دوست دارم در این روز تنها باشم اما امسال این حس را نداشتم و این به خاظر حضور همای مهربان بود که روز و شب شادی را مهیا کرد.ممنون هما جان