بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

حیاط خانه ما تنهاست.


نمایشگاه نقاشی های هما جمشیدی با نام "حیاط خانه ما تنهاست" از 7 تا 9 خرداد در فرهنگسرای طوبا بندرعباس،نگارخانه مرحوم گرمساری.

محمد علی موحدی درگذشت.


تو در کنار آبی و من آه در ته آب

تو تا به عمق نیایی خبر نخواهی داشت

که زیر سلطه طوفان به من چه می گذرد،

تو از خشونت سیلابها چه می دانی؟

                                    "م.پگاه"


متاسفانه با خبر شدیم که محمد علی موحدی معروف به "م پگاه" امروز صبح در بیمارستان خلیج فارس از دنیا رفتند.تشیع جنازه این شاعر گرانقدر امروز بعد از ظهر در شهرستان رودان.

برای اولین بار اکران عمومی یک فیلم کوتاه


گروه هنری سینما شهرزاد که مدتی است فعالیت خود را آغاز کرده در نظر دارد،برای نخستین بار اکران عمومی فیلم کوتاه داشته باشد.مرتضا نیک نهاد کارگردان فیلم "گفتگوی منتشر نشده ژاله" در گفتگوی کوتاه مجازی گفت:مجوز اکران عمومی این فیلم پس از 5 ماه صادر شده و من و گروه قصد داریم که با مبلغ معقول و مناسب برای بلیط فروشی بتوانیم نظر تمامی اقشار جامعه نسبت به دیدن این اثر ،جذب کنیم.

در حال حاضر در جستجوی سالن مناسب هستیم و طبق تحقیقات ما این اولین اکران عمومی یک فیلم کوتاه است.این فیلم پر تماشاگر ترین فیلم جشنواره اردیبهشت بود و تا به حال در خانه هنرمندان،سینما تک موزه هنرهای معاصر،فرهنگسرای رسانه تهران نمایش داده شده است.


دانشگاه و کلاس صدا

باید اعتراف کنم که فکر نمی کردم کلاس های عملی دانشگاه فرهنگ و هنر آن هم رشته بازیگری زیاد مفید باشند،باید اعتراف کنم که فکر نمی کردم مهران محمود زاده عزیز، استاد صدا در این دانشگاه بتواند زیاد کمکی به من بکند.

الان اعتراف می کنم که سخت در اشتباه بودم،مهران بسیار بر کارش مسلط است و کلاس هایش همیشه مورد استقبال دانشجویان قرار می گیرد.پیشنهاد می کنم دوستان بازیگری که در دانشگاه ثبت نام نکرده اند از ترم بعد خودشان را برسانند.