بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

دانشگاه و کلاس صدا

باید اعتراف کنم که فکر نمی کردم کلاس های عملی دانشگاه فرهنگ و هنر آن هم رشته بازیگری زیاد مفید باشند،باید اعتراف کنم که فکر نمی کردم مهران محمود زاده عزیز، استاد صدا در این دانشگاه بتواند زیاد کمکی به من بکند.

الان اعتراف می کنم که سخت در اشتباه بودم،مهران بسیار بر کارش مسلط است و کلاس هایش همیشه مورد استقبال دانشجویان قرار می گیرد.پیشنهاد می کنم دوستان بازیگری که در دانشگاه ثبت نام نکرده اند از ترم بعد خودشان را برسانند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ادریس یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ب.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

خیلی هم خوب :-)

بایگان دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام همکلاسی گرامی
من به نوبه خودم از آقای محمودزاده تشکر میکنم،با تمریناتی که ایشون انجام میدادن من تغییر رو در صدام دیدم
شاد باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد