بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها


جنیفر لارنس، برای دفترچه امیدبخش اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن را برد.

دانیل دی لوئیس، برای لینکن بهترین بازیگر نقش اصلی مرد را به دست آورد.

اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را ان هاتاوی بازیگر فیلم بینوایان گرفت.

کریستف والتس برای بازی در فیلم جانگو آزاد شده جایزه بازیگری مکمل مرد را گرفت.


اما یک حس دیگری در این عکس برای من سوال برانگیز است،به حالت دست های این بازیگران نگاه کنید،چرا این قدر محکم مجسمه های را در دست گرفته اند؟این موضوع نیاز به یک نگاه روانشناسی دارد.اگر چه خود من در یک شرایط عادی حدس می زنم به  دلیل غیر عادی (مستی) بودن، آنها محکم مجسمه ها را گرفته اند که مبادا از دستشان بیفتد و سوژه شوند.شایدم هم مجسمه های خیلی سنگین است.


نظرات 4 + ارسال نظر
ادریس سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ق.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

جالبه ها

بنیامین چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ق.ظ http://benmedia.blogfa.com

سدریک گیبونز ( Cedric Gibbons) که یکی از طراحان صحنه مطرح در سینمای آمریکا بود به هنگامی که اعضای آکادمی بر سر نوع جایزه مذاکره می کردند، به فکر این مجسمه افتاد و طرح آن را رائه داد ( او خودش یازده بار به دریافت این جایزه نائل شد).

طرح گیبونز، تندیسی از یک مرد بود با نگاهی جدی که شمشیری به دست دارد و روی یک حلقه فیلم ایستاده است. این طرح در اختیار مجسمه ساز مطرح ، جورج استنلی ( George Stanley ) قرار گرفت و او آن را به طول 13 اینچ و به وزن 6 پوند ساخت. این مجسمه ابتدا از 5/92% فلز قلع و 5/7% مس که از برنز پر شده و روی آن را با طلا اندود کرده بودند ساخته شد و ارزش آن صد دلار بود. اما مجسمه اسکار امروزی از فلزی موسوم به فلز بریتانیا ساخته می شود که کاملا پرداخت شده ، سپس روی مجسمه با طلای 10 عیار ، آب داده می شود بعد مجددا پرداخت و سرانجام با طلای 24 عیار اندود می شود. وزن این تندیس 11 پوند است و از نظر قانونی در سال 1941 به ثبت رسیده و شرکت معتبر تندیس سازی کالیفرنیای شرقی با همکاری شرکت پیکره سازی داج ( هر دو در ایالت کالیفرنیا ) از سال 1959 این تندیس ها را می سازند

ممنون بنیامین عزیز.

بنیامین چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ق.ظ http://benmedia.blogfa.com

درخشش هرمزگان در بزرگترین جشنواره مطبوعات کشور

خبرش را در خبرگزاری ها خواندم و خیلی خوشحال شدم

روح اله بلوچی چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ق.ظ

بهروز جان نوع طراحی ( خلاقیت)این مجسمه ها به شکلی هست که کسی که اون رو توی دست میگیره برای راحتی کار خودش هم که شده مجبوره اینجوری توی دستاش قرار بده و عملا موقع نمایش شکیل به نظر میاد. (میتونی اینکار رو با یک شی بی ارزش با این فیزیک امتحان کنی ) . در ثانی خب این جایزه یکی از مشهور ترین جوایزی هست که توی دنیا داده میشه به تبع میزان عکسی که از گیرنده این جوایز ثبت و منتشر میشه قابل قیاس با سایر جایزه های معتبر دنیا نیست. آخه کی دوس داره موقعی که ازش در این روز عکسی ثبت میشه شل و ول و بی اعتنا نسبت به این مجسمه به نظر بیاد.

من عکس ها رو دیدم همه حای بدن ریلکس به نظر میاد الا مشت های گره کرده و مجسمه در دست. درصدش بالا بوده به نظر من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد