بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

اجرای”پانتومیم” در سواحل خلیج فارس

 به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر،‌ در این کارگاه  سه روزه که از 13 تا 16 تیرماه در در سالن گروه"تی تووک" بندرعباس برگزار شد، بیش از50 علاقه مند به تئاتر و بازیگری از استان هرمزگان و شهرستان کهنوج استان کرمان، حضور داشتند.
 در این دوره؛ تمرین عمومی ریتم، رها سازی بدن، ریشه نمایش و فرق پانتومیم با حرکت به هنرجویان آموزش داده شد. همچنین متدهایی از کتاب "پانتومیم، اسطوره، تاریخ، تکنیک نوین" نوشته سیروس شاملو به عنوان منبع آموزشی، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.
 به گفته ابراهیم پشت کوهی سرپرست گروه "تی توک"، این دوره آموزشی که بدون حمایت هیچ نهادی به طور مستقل و توسط خود گروه برگزار شد، پیش درآمدی بود برای آموزش و انتخاب بازیگران نمایش "پرومته در زنجیر" که قرار است به زودی در سواحل خلیج فارس اجرا شود.
  همچنین این گروه در نظر دارد به منظور بالا بردن سطح کیفی و وسعت بخشیدن به ابعاد بازیگری در استان هرمزگان، دوره های تخصصی دیگری نیز به زودی برگزار کند./منبع ایران تئاتر

نظرات 3 + ارسال نظر
بی بی دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ http://bbshop.ir

بزرگترین پاساژ اینترنتی ، مصحولات زناشویی، بهداشتی ، پزشکی و ارایشی ، www.bbshop.ir ، کرم لایه بردار پوست فرانسوی، ژل بوتینگ لب ، کرم خاویار اصل، و..... عرضه کننده محصوات با معتبرترین برندهای امریکایی و اروپایی، ارجینال و کاملا اصل.، پاساژهای اینترنتی بی بی شاپ، www.bbshop.ir ، به همراه محصولات متنوع فانتزی، لوازم ارایش، سی دی، و محصولات توانبخشی جسمی و جنسی و..... وب مسترها و دارندگان وبلاگ میتوانند با همکاری در فروش محصولات فروشگاه بی بی شاپ، ار پورسانت بالا که به شکل روزانه و بدون سقف واریزی بهره مند شوند. برای همه همکاران جایزه های ویژه ای در نظر گرفته شده است. هم اکنون در آمد اینترنتی را تجربه کنید.

منا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ http://radiomona.logsky.com

21 تیرماه روز بدون پلاستیک

ادریس سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد