بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

مهاجرت به فیس بوک


وبلاگ نویس ها به دلیل خشکسالی وبلاگ ها را رها کرده اند و به فیس بوک مهاجرت کرده اند،آنها هر از چند گاهی به فضای بلاگ خود بر می گردند اما دیگر نه انگیزه ای برای نوشتن دارند نه علاقه ای برای به روز کردن.

عکاس ها برای دریافت like بیشتر با هم رقابت می کنند و فتوبلاگ ها را رها کرده اند به امان خدای مجازی،هر شب صدا گریه می آید از کوچه پس کوچه ها بلاگ اسکای و بلاگفا،این رو یکی می گفت،کاربر ولگردی که شب را روز می کرد بی هدف.

یک دلال پیدا شده که داره بلاگ ها رو می خره،خودش می گه می خوام یک موزه مجازی تاسیس کنم و از بلاگ ها و آرشیوها حفاظت کنم،اما شایعه شده که طرف بساز و بفروش،معلوم نیست می خواد با این همه فضای متروکه چه کاری کنه؟

شهر خلوت و خرابه ای شده فقط چند تا پیرمرد موندن که هنوز امیدوارنه وب خود را به روز می کنند،با تعداد محدودی بازدید کننده گذری،بازدید کننده های احتمالی،بازدید کننده بی هدف.

نظرات 6 + ارسال نظر
احسان ن شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ


لایک:-)

مجید جمشیدی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.majidjamshidi.blogsky.com

یکی از پست هایت که خوب به دلم نشست برادر
اجرت با آقا ابا عبدالله ...

من الله توفیق برادر

مانالی یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ http://daarchin.blogsky.com/

بهشون حق بده.وقتی فیس بوک مخاطب بیشتری داره،مسلمن خواه نا خواه وبلاگ نویس ها به سمتش جذب می شن.
البته جذابیت فیس بوک از ارزش وبلاگ چیزی کم نمی کنه.
وبلاگ منسجمه،مخاطب های خاص داره و سیر زندگی رو بسیار بهتر از فیس بوک نشون می ده.

اول اینکه خوش آمدی به وبلاگ نویسی دوم اینکه من معتقدم خود وبلاگ نویس ها و فتوبلاگ دارها هم غرق دنیا شیک و پیک فیس بوک شدند و دور اندیشی نکردند.

حسین رزده یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ http://sozlavar.blogfa.com

من همواره خانه قدیمیم را دوست دارم ومهاجرت هم نمیکنم وبلاگم زنده است حتی اگر بازدید کننده ای نباشد

درود بر حسین

ادریس یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

طبیعتن انسجام وبلاگ ها از فضای فیس بوک بهتره ولی فیس بوک هم در نوع خودش مخاطبان بیشتری رو جذب میکنه. در کل با مطلبت موافقم.

ماه هرمزگان دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://minabi123 blogfa.com

مقاومت جانانه ی اندک وبلاگ نویس فداکار و جان برکف ! باعث شده تا وبلگ نویس های مهاجرت کرده کم کم برگردند ... نمونه اش وبلاگ خوب شازده خانوم که با نام کافه شازده برگشته و چند وبلاگ دیگه .... شاید شرایط اینده ی کشور ایجاب کند که وبلاگ نویس ها آینده ی این سرزمین برایشان مهم تر از فضای شیک و پیک و بدون اثر بخشی فیس بوک باشد.
من که به آینده امید وارم ...

شاید که از آینده از آن ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد