بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

جور دیگر دیدیم.


شب متفاوتی بود،تا حالا از تلسکوپ استفاده نکرده بودم،اما دیشب احساس عجیبی بود،دیدن کره ماه از این فاصله با چاله های عجیبی که در قسمت بالا ماه دیده می شد،من و هما و چند دوست دیگر شبانه تصمیم گرفتیم به مکانی تاریک در خارج از بندرعباس برویم و تجربه جور دیگر دیدن بکنیم.

ماه همیشه برای من سمبل آرامش و زیبایی بوده،دیدن ماه کامل همیشه به من یادآوری می کند که این دنیا چه عظمتی دارد،در تمام دقایقی که از تلسکوپ به ماه خیره شده بود،ناخودآگاه منتظر دیدن حیات و زندگی دیگران را داشتم،راستش را بخواهید من احساس می کنم در این منظومه پهناور موجودات دیگری در حال زندگی هستند.

اما هیجان انگیزترین قسمت مراسم شبانه ما،دیدن نقطه ای سیاه رنگ بود که هر چند دقیقه یک بار از جلوی کره ماه رد می شد.خیلی علاقمند شدم که با تلسکوپ های مجهز تر دیگر نقاط منظومه شمسی را هم ببینم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ادریس چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ

خوش به حالت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد