بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

مهرجویی عزیز مهرجویی مهربان مهرجویی آگاه از تو ممنون


دیشب با هما و تعدادی از دوستان زمین پاک به سینما ستاره جنوب بندرعباس رفتیم،فیلم "نارنجی پوش" مهرجویی حال ما را خوب کرد،فیلمی در خصوص زمین و اهمیت تمیز بودن آن،به نظر من باید شرایط مهیا شود تا همه ایرانی ها بتوانند این فیلم را ببینند،یعنی واجب است بر هر انسان دیدن این اثر ارزشمند.

دوستان هنری علاقمند به فیلم های پیچیده، برای قضاوت فنی و هنری به دیدن این اثر نروید،این فیلم پر از شعار است و هر گونه مقایسه آن با فیلمی مثل جدایی نادر از سیمین کار خنده داری است.عزیزان مهرجویی آن زمان که جوان بود یکی از فلسفی ترین آثار سینمایی ایران را ساخت،یادمان نرود که او خالق "گاو" است او از پس کوچه های فلسفه و سیاست و مکاتب هنری به سادگی رسیده است و نتیجه اش شده "نارنجی پوش".

یعنی این شکل فیلم های شعاری که در واقع آیینه ی تمام قد از جامعه ماست برای ما لازم است،من شک ندارم که بعد از دیدن این فیلم خیلی ها نسبت به محیط اطرافشان حساس تر می شوند،این هنر مولانا سینمای ایران است که در اوج پختگی  دست به چنین کاری می زند.

از همه خوانندگان این وب خواهشمندم که حتمن به همراه خانواده مخصوصا نوجوانان به دیدن این فیلم بروید و همه را به دیدن این فیلم تاثیر گذار دعوت کنید،به امید دنیایی تمیز برای زندگی کردن و نفس کشیدن و لذت بردن.درود بر همه کسانی که برای آگاهی تلاش می کنند.

نظرات 7 + ارسال نظر
سیتاک پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ http://sitaak.blogsky.com/

سلام
از پایتخت دورم ... اما این فیلم را "حتما " خواهم دید.
ممنون از توصیه شما .

سپاس دوست عزیز

احسان رضائی پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ http://goojegeno.blogsky.com

بهشب متاسفانه من و تو در خیلی از موارد هم نظریم (((:

آره متاسفانه عجب بدبختیه

naji پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ http://mirrorgroup.blogfa.com/

متن مصاحبه با غلامرضا رحیمیان-بخش اول

بهنام پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

در برخی ادارات بندر عباس بلیت فیلم قلاده های طلا را رایگان در اختیار کارکنان می دهند و اسم کسانی که بلیت دریافت کرده اند را می نویسند. فکر می کنی چند نفر در یک اداره اسم نوشتند . در اداره ما فقط ده نفر از سیصد نفر

rahimi پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام
مرسی از شما. واقعا فیلم زیبا و تاثیرگذاری بود. من که از دیدن اون لذت بردم...

در جستجوی خوشبختی جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام.امیدوارم شاد باشید.من بازیگر تئاتر نیستم هیچوقت دنبالش نبودم و بهش فکر نمیکردم یکی دوبار هم تو عمرم بیشتر تئاتر نرفتم.اما از طریق وبلاگ شما با تئاتر بندرعباس و گروه تی تووک اشنا شدم و خیلی علاقمندم در تئاتز بندرعباس بازیگر باشم.شما که خودتون تجربه دارین میشه منو زاهنمایی کنید ایا امکانش هست یا کلا تجربه و استعدادهای ویژه لازم داره؟!ضمن اینکه من بندرعباس نیستم.ممنونم

سلام من به چیزی به نام استعداد زیاد اعتقاد ندارم.به نظرم اول در مورد تئاتر تحقیق کنید بعد خودتون رو به یک گروه خوب معرفی کنید.و سعی کنید دوره های بازیگری ببینید.بی شک هر چقدر خودتان وقت بگذارید همان قدر موفق می شوید

ادریس شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ

پنجشنبه شب رفتم فیلم رو دیدم و بلافاصله بعد از برگشتن از سینما تو صفحه ام نوشتم فیلم خوبی بود چون منو با خودش درگیر کرد.ولی همه اش احساس می کردم چیزی رو از قلم انداختم.الان فکر می کنم بهتر می بود می نوشتم فیلم با سادگی منحصر بفردش بود که منو درگیر و مجذوب کرد!
درود بر مهرجویی،درود بر تمام رفتگران زحمتکش،درود بر همه علاقه مندان به زمینی پاک و درود بر تو بهروز عزیز...

ممنون ادریس عزیز.من به همه اطرافیان توصیه می کنم برند و فیلم رو ببینند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد