بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

بازی وبلاگی شب یلدا


شرایط ساده شرکت در بازی وبلاگی شب یلدا:


الف:عکسی از پدربزرگ یا مادر بزرگ یا هر دو را در وبلاگ یا صفحه فیسبوک خود منتشر می کنید.


ب:در پایین عکس منتشر شده یک خاطره از آنها بنویسید.اگر یک خاطره خوب باشه چه بهتر.


ج:حالا اگر دوست داشتی دو تا خاطره بنویسی،کسی نمیاد یقه شما رو بگیره.


د:هدف این بازی یک تشکر ویژه است از بابا بزرگ ها و مادر بزرگ ها است.


ی: من دوست دارم اسم این بازی "بی بی و بایی" باشه.


نکته مهم: فردا شب یلدا است،دوستان علاقمند می توانند از فردا عکس های خود را منتشر کنند،دیگران را هم به این بازی دعوت کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

خیلی کوچیک بودم که فوت شدن . ولی همیشه به یادشونم و دوسشون دارم :(

روح اله بلوچی چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام به بهروز عزیز ..
بسیار تشکر از راه اندازی همچه بازیهایی..من هم دوست داشتم توی این بازی باشم ولی امکان تهیه این عکسا احتمالا برام سخت خواهد بود.
پدر بزرگ پدریم توی سال 1318 به رحمت خدا رفتن ...

ممنون روح جان.خداوند پدر بزرگ شما را بیامرزد.

من چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ http://sedii.com

چه قشنگ

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد