بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

خانواده های شهردارها کجای شهر تفریح می کنند؟


شهردار منطقه دو بندرعباس از احداث 2 پارک جدید در شرق بندرعباس خبر داده است،او قول داده که پارک هایش مکان مناسبی باشد برای خانواده ها،قرار است آب نماهای بزرگی هم در این مکان راه اندازی شود،دستت درد نکند آقای شهردار،همین که وعده هم می دهی و ما را خوشحال می کنی ممنون.

دیشب شروع کردم در پارک شهید دباغیان قدم زدن،از حق نگذریم،نظافت پارک خوب است و کارگران زحمت کش مرتب در حال جارو کردن هستند،اما پارک تاریک است و خطرناک،21 تا از چراغ های این مکان خاموش هستند و بارها از همشریان شنیده ام که در این مکان آن ها را زورگیری کرده اند.

وسایل بازی در مرکزی ترین پارک شهر بندرعباس بسیار قدیمی و کهنه هستند و کودکان به سختی از بازی لذت می برند،خانواده ها زیادی به این پارک نمی آیند و به همین دلیل مکان خوبی شده برای کشیدن "بنگ" توسط جوانان "منگ".

تعداد سطل آشغال های این پارک کم است؛پیشنهاد می کنم از سطل آشغال هایی با شکل های عروسکی استفاده شود تا کودکان امروز و بزرگان فردا یاد بگیرند که جای آشغال در سطل است.

شهرداری هیچ گونه برنامه خلاق و آموزشی خاصی برای این پارک ندارد؟نمی خواهد کمی شور و نشاط به این مکان تزریق کند؟کلن این پارک دست شهرداری ناحیه چنده؟خود شهردارها با بچه هاشون کدوم پارک میرن؟

در همین باره قبلا نوشتم:اینجا و اینجا

نظرات 4 + ارسال نظر
فریدونی دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

بهروز شما که این همه تبلیغ اثر هنرمند کردید چرا مدتی است بروز نشده

والا مرتضا نیک مدیر سایت من هم بی خبرم

ماهی بالی سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com

من فکر می کنم پیش از پارک نیاز مبری هست که مسئولین عزیز فکر و ذهن خود را سامان دهند و یک دقیقه بنشینند پیش خودشان فکر کنند چه چیزهایی در اداره یک شهر اولویت دارد . چند سال پیش نمی دانم چقدر هزینه شد تا پارک شهروند وسط بلوار امام حسین راه اندازی شد چقدر هم در افتتاحش پز دادند و به این فکر نکردند که یک پارک مثل یک موجود زنده به نگهداری و پویایی نیاز دارد و به این هم گویا اصلا فکر نکرده بودند که چه کسی قرار است از پارکی که ماشینها با سرعت بیش از 120 کیلومتر از دو طرف آن عبور می مکنند استفاده کند.
پارک شهید دباغیان که حکایت غم انگیز خود را دارد . معمولا در هر شهری پارک مرکزی شهر نشان گر توانمندی مسئولین شهری و میزان اهمیتی است که به این مسائل می دهند . خب وقتی اهمیت نمی دهند خیلی ساده است اهمیت نمی دهند . برایم مردم هم که عادی شده از ابتدایی ترین نیاز های خود بگذرند و هیچ اعتراضی از راه های قانونی نکنند رسانه های هرمزگان هم که هزار ماشالله در خواب چاپ آگهی و رپورتاژ های اداری به سر می برند . حالا پول نفت به کنار درآمد های کلان شرکت ها و کارخانه ها و اندر هم هیچ یک نفر حساب کند در هرمزگان چند کارمندو کارگر و فرهنگی و بازاری مشغول به کارند که هر ماهه از حقوق آنها مبلغی به عنوان مالیات کسر می شود . من از این امار و ارقام خبر ندارم ولی فکر کنم یه پول قلمبه ای بشود که با آن بشود زیر دریا هم پارک راه انداخت .

سپاس

توبه دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://tobeh55.blogfa.com

سلام بندری
خوشحالم به وب همشری اومدم .
به امید دیدار. هرمز خاکش خوشن

مانی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام.من هم نمیدونم خونواده های شهردارها کجا تفریح میکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد