بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

حذف وبلاگ هایی که خوابیده اند.

دوستان عزیز مجازی من معتقدم که وبلاگ و فتو بلاگ باید هر چند روز یکبار "به روز" شود،اما متاسفانه با حضور facebook خیلی از شما صفحات مجازی خود را ول کرده اید به امان خدا،من هم در اعتراض اسامی آن کسانی را که بیش از یک ماه است،سراغی از "وب" خود نگرفته اند از لینک دوستان حذف می کنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
امیرعلی سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

یه وقت اشتباهی ما رو حذف نکنی رفیق ;)

بابا تو که تکی و به روز

کغار سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ http://theatricals.blogsky.com

اتش است این بانگ نای و نیست باد هر که این اتش ندارد نیست باد

فاطیما سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

به روزم با(این رنگ عوض کردن های گاه و بی گاه تا کی؟‍!

با )

یاسمن چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ

موافقم و اینکه فک نکنم فیس بوک بتونه جایگزین وبلاگ و وبلاگنویسی شه مث اینکه بخوایم مجله رو جایگزین کتاب کنیم
و اینکه تازه با وبلاگتون آشنا شدم خواستم درمورد اون درخواست از شهردار اگه هنوز ارسال نکردین مسئله جمع آوری متکدیان هم مطرح شه که واقعا داره آزاردهنده میشه
مچکر

نامه ارسال شد.اما به عنوان یک شهروند آگاه می تونید از طریق دیگری این موضوع را بررسی کنید.ممنون

سینا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ http://sinaememi.blogsky.com/

بهروز جان من حدود یک ماه و نیمه که فتوبلاگ خودم رو به روز کردم اما متاسفانه یک نفر هم سر نزد.

چون دیر به دیر به روز می کنی سینا خان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد