بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

عملکرد وبلاگم.لطفا نقد کنید.

۱.این وبلاگ در ۲۹ مهر ۱۳۸۷ با مدیریت بهروز عباسی شروع بکار کرد.

۲.رویکرد فرهنگی و اجتماعی موضوع اصلی این صفحه مجازی بوده است.

۳.این وب در مجموع ۷۲۷ پست منتشر کرده و تا به حال ۲۱۳۴۹۴ نفر بازدید کننده داشته است.

۴.بیشتر پست ماهیانه در خرداد ۱۳۸۹ نوشته است،32 پست.


درخواست:از خوانندگان عزیز خواهشمندم ضعف ها وبلاگ را با من در میان بگذارند تا بتوانم مفید تر باشم.


نظرات 8 + ارسال نظر
لی پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.leee.us

1. مستمر باش مثل همیشه
2. فعالیت های فرهنگی ات هم ادامه بده مثل همیشه .
3. همین که هستی و به روز هستی خیلی خوبه .
4. خودت رو محدود نکن . اما یه سری نوشته ها خیلی شخصی میشه . میشه همونا رو به رنگ و لعاب جهان شمول تری ارائه داد . که این نکته 4 خیلی جای بحث داره ... باید حضوری بگپیم .
5. یه خسته نباشید هم میگم بهت به خاطر اینکه همیشه هستی . و همین استوار بودنت انرژی میده ...

ممنون شهاب خان

فرشته مرگ جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام
وب تورو خیلی دوست دارم چون همیشه هستی بروزی فقط برام یه سواله نه یه نقد وب میتونه خیلی شخصی باشه یانه اخه بعضی از دوستان میکن این یه رسانه پویاست و هر چیزی رونبایذد داخلش نوشت ولی من این نظر رورد میکنم اگه میشه در این رابطه هم مطلب بنویس شاید من روشن تر شدم در هر حال وبلاکت رو دوست دارم چون بهم امید میده

من با وبلاگم راحتم و فضا را مثل یک سایت یا روزنامه نمی بینم به همین دلیل گاهی مسائل شخصی خودم را در آن منتشر می کنم.ممنون تو قرار بود صفحه داشته باشی پس چی شد؟

امیرعلی جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ http://eskele.blogfa.com

سلام بهروز عزیز
رویکرد خبری ِ وبلاگت به مسائل فرهنگی ، اجتماعی هرمزگان عالی و قابل تقدیره ، که از این بابت باید بهت تبریک گفت . مستدام باشه رفیق .

متشکر امیر علی

بنیامین جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ http://dreammind.blogsky.com

سلام
من زمان زیادی نیست که ببا وبلاگ شما آشنا شدم
اما در این مدت کم به روز بودن شما خیلی خوب بودن گرچه به نظرمن هم بعضی نوشته هات شخصی و ربطی به رویدادهای فرهنگی یا اجتماعی و هنری نداره

موفق و پاینده باشی

سپاس بنیامین.

BeH NaM شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.photobehnam.blogsky.com

درود بهروز عزیز
همین که هستی و می نویسی بسیار ارزشمند و قابل تحسین است.
موفق و سبز.

احسان رضائی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ

خوبه همیشه بهش سرمیزنم / سعی کن خودت قضاوت نکنی این امر را واگذار کن به مخاطبانت

ر د ن یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام خسته نباشی سالگرد وبلاگت مبارک

اما یک نکته اگه ناراحت نشی:
گاهی احساس می کنم داری مبلغ خاص می شی مثل مریدان یک نفر یا جریان و حس پیشروانه ات را خدشه دار میکنه

کمی مواظب این کار باش

بهنام سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ http://infosea.blogfa.com

سلام مرد جوان
خودتو تو وبلاگت نشون بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد