بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

هی "روزگار" _ و _ "شهروند امروز" توقیف شد.

چند مدتی بود،توقیف رسانه ها کمتر شده بود،تا این که خبر رسید نشریات،روزگار و شهروند امروز هم دیگر اجازه انتشار ندارند .تا حالا بارها شده وقتی من در مورد یک نشریه خوب مطلب نوشتم،چند روز بعدش توقیف شده.دو روز پیش بود که برای مجله اثر هنرمند یک مطلب نوشتم در خصوص مجله شهروند امروز از شانس بد من این مجله هم متوقف شد و من به نحس بودن متهم شدم،گفتگو کوتاه من و مرتضا را در این خصوص:
من:سلام
مرتضا:سلام
من:آقا این شهروند امروز هم که در موردش نوشتم،توقیف شد.
مرتضا:نحسی نحس
من: می خوای در مورد کیهان بنویسم.
مرتضا:آره بی زحمت...
من:
نظرات 2 + ارسال نظر
کغار چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ق.ظ http://theatricals.blogsky.com

می خوای درباره من چیزی ننویس . اره بهروز...

ز - ک دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ق.ظ

alan bayad bekhandim ya grrye konimm
?!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد