بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

گذران روز/ ادبیات آلمان


من و نوید دوستم،به آلمان علاقه خاصی داریم،به طوری که همیشه بخشی از صحبت هامون یا درباره فوتبال آلمان یا ادبیات یا سینما این کشور اروپایی است،نوید ماه گذشته یه کتاب خوب و جالب رو برای خوندن در اختیار من گذاشت با نام "گذران روز" در این مجموعه داستان،خواننده 15 اثر کوتاه را از 4 داستان نویس جوان آلمانی می خواند.

کتاب واقعا خواندنی است،همان طور که فوتبال جوانان آلمان این روزها دیدنی است،داستان ها در عین حال که ساده نوشته شده اند،اما به موضوعات مهم خانودگی و اجتماعی پرداخته اند.

توضیح:برای اطلاعات بیشتر در مورد کتاب اینجا را کلیک کنید.

بی ربط:فیلم شبانه روز را برای دومین بار دیدم،اگر تا حالا نرفتید،بروید.

درد دل:راستش از روزی که مجله مفید "اثر هنرمند" منتشر شد،دیگر احساس کردم،این وبلاگ با این رویکرد خبری فرهنگی؛چندان فایده ای ندارد،شاید فضای وبلاگ را به زودی عوض کردم.

نظرات 6 + ارسال نظر
نوید شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ

کتاب خوبیه، مترجم خوبی هم داره، حالا که تو هم خیلی خوشت اومده باشه واسه تو.

فرشته مرگ شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام تو خودتت که خیلی مفیدی جانم

ماهی بالی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://mahibali.blogsky.com

http://taaghormozgan.mihanblog.com/

[ بدون نام ] یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ

منا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ http://radiomona.blogsky.com

بهشب! من هر روز صبح که کامپیوتر رو روشن می کنم باید یه سر به کاپوچینو بزنم. مثل خوردن صبحانه است... فضاشو دوست دارم :-(

لطف داری.من همیشه رادیو منا را گوش می کنم.و نظرات را مرتب می خوانم

اثر هنرمند یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ

تو می مانی و ما یک روز می رویم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد