بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

معرفی یک کتاب مفید برای کودکان و نوجوانان


"مهارت های زندگی اجتماعی" نام کتابی است از "رز مکورمیک" که توسط خانم لیلا شجاعی در بندرعباس و با همکاری سازمان بهزیستی ترجمه و چاپ شده است،این کتاب برای رده سنی کودکان و نوجوانان است،که توسط انتشارات رسول منتشر شده است.


من این کتاب را مطالعه کردم و بسیار خوشم آمد و سعی کردم موضوع کتاب را با خواهر زاده هایم (کسرا و عرفان- نوجوان) در میان بگذارم،نتیجه تقریبا خوب بود و آنها با خواندن قسمت هایی از این کتاب،رفتارشان نسبت به هم مخصوصا موقع بازی های رقابتی،بسیار بهتر شد.


این کتاب دوستی،صلح،کمک به یکدیگر،نحوه مقابله با گردن کلفت ها،دوست داشتن حیوانات و یک سری تمرین های خود آزمایی مفید دارد.به خوانندگان این وبلاگ پیشنهاد می کنم این کتاب را برای نوجوانانی که در اطراف شما زندگی می کنند،خریداری کنید.قیمت 3200 تومان.

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

ما ها که بندر نیستیم از کجا بگیریم؟

سوال سختی پرسیدی.نمی دونم

BeH Nam یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.photobehnam.blogsky.com

سلام بهشب عزیز مرسی که سر میزنی.
اره نوشته ها از خودمه. بعضیا که از خودم نیست با ذکر منبع میذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد