بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

سلام و غیره

چند روزی هست که خوب وبلاگ نویسی نکردم،که جا دارد از همه خوانندگان این صفحه معذرت خواهی کنم.اما چند موضوع را امروز با شما در میان می گذارم.


1.وب سایت گروه تی تووک بندرعباس راه اندازی شد،علاقمندان می توانند بازدید کنند،این هم صفحه بیوگرافی من.در ضمن دوستان اگر پیشنهادی برای بهتر شدن سایت دارید،با ما در میان بگذارید.


2.امروز در بندرعباس از 37 جوان نمونه تجلیل به عمل آمد،که یکی از آن جوان ها من بودم،در معرفی من بیشتر به فعالیت های هنری من پرداخته بودند،اما خوشحال شدم وقتی مجری برنامه از 5 سال وبلاگ نویسی من هم به عنوان یکی از فعالیت ها یاد کرد.


3.رادیو منا،وبلاگی که برای نجات زمین فعالیت می کند،سوالی را مطرح کرده است،و از خوانندگان خواسته که پاسخ بدهند.اینجا 

 

4.فردا در همین وب شعری از ابراهیم پشتکوهی منتشر می شود.

نظرات 10 + ارسال نظر
محمدرضا اقدسی مینابی دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://Sharji1.ir

تبریک میگم بهروز جان

متشکرم

مریم دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

وبلاگ نویسی یعنی همین ! هیچ انسانی کامل نیست و برای کامل شدن خوب است که نظرات و عکس العمل دوستهایمان را هم بدانیم و ببینیم مخصوصا اگر مخالفتی باشد که صد البته بهتر است برای پیشرفت .
تبریک ... انتخاب شایسته ای بود

سپاس

ماه هرمزگان دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ http://minabi123.blogfa.cim

ما بر گشتیم ... ضمنن شادباش ویژه !

خوش آمدید

فرشته مرگ دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ

قرار شده منم خونه دار شم بهت تبریک میگم بهروزم

چه خبر خوبی

منا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ http://radiomona.blogsky.com

سلام
تبریک و تشکر بهشب

متشکر منا

فرهاد سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://barbat-oud.blogfa.com

با اندر حکایت اولین رویداد موسیقی کلاسیک هرمزگان به روز هستم

مجتبی سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ق.ظ

سلام
قطعا انتخاب به جایی بوده دوست من!!
فعالیتهای شما در هر دو عرصه تئاتر و وبلاگ نویسی ستودنی‌ست.
آرزوی موفقیت‌های روز افزون

ممنون

علی اصغر شعبانی سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام بهروز جان.
تبریک می گم بهت.
منم خوشحالم که از بچه های هنرمند شما و آقای سرنی زاده به عنوان جوان نمونه تجلیل شدین.
البته جای شکرش باقیه که اهمیت وبلاگ در این تقدیر خودش رو نشون داده.
امیدوارم همچنان پویا باشی و تاثیر گذار

متشکر علی

احسان رضائی سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

تبریک بهروز جان به تو و مجید

ممنون

هما چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

بهت تبریک اگم بهروزم ازخدا همیشه شادی و موفقیت برات موا بهت افتخار اکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد