بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

در جواب جغد بندری که گفته است گروه تی تووک در آوینیون حضور ندارد

وبلاگ جغد بندری در یک پست جدید و در متنی نوشته است که تئاتر تی تووک به فرانسه نمی رود و در ادامه چند لینک را را معرفی کرده است و به نوعی منکر حضور این گروه معتبر تئاتری در جشنواره آوینیون فرانسه شده است.من از این نوع نگاه ناراحت شدم.
من دقیق می دانم که به غیر جغد بندری،اشخاص دیگری هم پشت این موضوع هستند و در کل شایعه کرده اند که این گروه اصلا در جشنواره آوینیون حضور ندارد.لذا جهت شفاف شدن فضا موجود از دوستان عزیز خواهشمندم به این لینک مراجعه کنند.نویسنده محترم وبلاگ جغد بندری ای کاش قبل از نوشتن این پست از خود من سوال می کردی در این حضوض .بگذریم بی خیال
...

نظرات 9 + ارسال نظر
جغد بندری سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ http://joghd11.blogsky.com/

دوست عزیز. شما اگه درست متن را خوانده باشی متوجه می‌شوی که در هیچ جای مطلب؛ اشاره‌ای به حضور یا عدم حضور تی‌تووک در فستیوال نشده است. تنها اشاره به عدم حضور در برنامه‌ای که سایت آوینیون در برنامه‌اش منتشر کرده داشت. اگر شما لطف کنی و اسم گروه را در برنامه فستیوال نشان بنده بدهی؛ در یک پست اختصاصی از همه‌ی دنیا به خاطر انتشار خبر کذب عذرخواهی می‌کنم...

























من از همه ی دنیا به خاطر این خبر کذب؛عذرخواهی می‌کنم

شما به لینک موجود در وبلاگ من که در همین پست آخر نوشته ام مراجعه کنید.
نیاز به معذرت خواهی از کل دنیا نیست حداقل در وبلاگ خودتان یک پست جدید بنویسید و خبر کذبی را که به زودی در سراسر استان می پیچد را اصلاح کنید.

لاتیدان سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ http://latidan2.blogsky.com/

مساله عجیب شده!!
من با این لینک ها که هیچ نفهمیدم.
شمافقط به فرانسه می روید؟
هم به فرانسه می رید وهم در جشنواره هستید؟
به فرانسه وجشنواره می رید ولی اجرا ندارید ومهمان هستید؟
هم به فرانسه می رید وهم به جشنواره اش وهم اجرا خواهید داشت؟
!!!!
کدام گزینه؟ فکر همگی گزینه چهارم بود امیدوارم زمینه ناراحتی وکدورت نشه

فرشته مرگ چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

رفتن بهتر است امیدی برا رفتن هست؟ دلم میخواد برید حالا جشنواره یا بی جشواره مهم اجرا فراتراز مرزهاست افتخار یا تجربه کدام را میپسندی

یه دوست چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ق.ظ

http://www.avignonleoff.com/programmation/2011/spectacles/theatre/M/



Macbeth de Zar

آرش عباسزاده چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ق.ظ

http://www.avignonleoff.com/en/artistic-programme/2011/companies/T/titowak_3948/show/macbeth_de_zar_6836/

سهمار چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ

بهروز جان برای من در وبلاگم لینک گذاشتی که لین اعلامی من اشتباهه چون این مطلبت با موضوع من مرتبط هست گفتم دلایلم رو اینها بهت برسونم ...اشتباهی نیست عزیزم. لینک مورد اشاره در وبلاگ من لینک جشنواره تئاتر آوینیون هست . لینک شما لینک بخشی از فستیوال هست به نام Avignon Theatre Off که کمپانی های آماتور و نیمه حرفه ای تئاتر با پرداخت هزینه ای و اجاره سالن های کوچکی که از شهرداری مجوز گرفته اند . نمایش خودشون رو اجرا می کنن . این بخش در راستای سیاستهای شهرداری آوینیون برای جذب توریسم فرهنگی راه اندازی شده و خارج از مدیریت فستیوال هست . شایان توجه که برای شرکت در این بخش فقط پرداخت هزینه اهمیت داره و چیزی به نام هیات ژوری و پنل انتخاب وجود نداره و در واقع آثار شرکت کننده در این بخش راه یافتگان به آوینیون محسوب نمی شند . این سالن ها در واقع فضاهای کوچکی هستند با ظرفیت زیر 100 نفر و امکانات صوتی و نوری محدود که از شهرداری مجوز فعالیت گرفتند و در کوچه پس کوچه های شهر با میزبانی از گروه های تئاتری رنگ و بوی رویایی به شهرشون میدیه ( اون چیزی که همیشه آرزوی تحققش رو داشتیم ). البته خلاقیت فرانسوی ها به این محدود نمیشه و علاوه بر اجرای هنرهای اجرایی و نمایشها و آثار مفهومی در سالنها و کوی و برزن حتی بخش به نام تئاتر بالکنی هم دارند که نمایشهایی رو در بالکن ساختمانها جهت بازدید عموم اجرا می کنند . عل ایحال جهت اطلاع بیشتر می تونه به بخشهای درباره ما و صفحه اصلی همون لینکی که خودت دادی بری و توضیحات مربوطه رو مطالعه کنی ... در پایان باید بگم نوشتن این مطلب از شما که تا حدودی به زبان انگلیسی آشنا هستی و امکان مطالعه منابع دسته اول رو داری بعیده ...

سهمار من نگفنم که لینک سایت رو اشتباه گذاشتی من منظورم قسمتی که به گروه تی تووک بود را اشتباه گذاشتی.چون مطلب تو در مورد گروه تی توک و حضورش در این فستیوال بود.

احسان رضائی چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

بهشب جان من از شما و تمامی گروه تیتووک بابت این خبر اشتباه عذر خواهی می کنم . پشت کوهی تاج سرما و مایه افتخار است در دنیای رسانه ازین اتفاقات می افتدد شما به بزرگرواری خودت ببخش . مته به خشخاش نذار چون که نمی خواهیم اتفاقات دوسال پیش تکرار شود . سپاس با آرزوی موفقیت برای گروه تی تووک

خارخاسک چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.khar-khasak.blogfa.com

http://www.vahdinon.com/sadaf

کغار پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

بهروزجان. حالا که همه امورات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی ما خوابند،خانواده تئاتری ما چرا از افتادن هالذت می برند ؟ تی توک در اوینیون یعنی هرمزدگان در اوینیون . به مطلب جدیدم در تئاتریکال سر بزن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد