بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

خواب خرگوشی فتوبلاگ های هرمزگانی


اگر چه هنر عکاسی در این چند سال در هرمزگان بسیار خوب رشد کرده است،اما در سال 1390 فتوبلاگ های هرمزگانی خاموش شده اند و در خواب خرگوشی به سر می برند.این موضوع برای من همیشه سوال است،چرا فتوبلاگ های هرمزگانی فعال نیستند؟

"لور" یکی از قدیمی ترین فتوبلاگ های این استان است که متعلق است به حسن بردال،که متاسفانه مدتی است به روز نمی شود.

فتوبلاگ فعال غلامرضا رحیمیان از اسفند 1389 به روز نشده است،در حالی که قبل از این این صفحه جز فعالترین ها بود.

"مهدیسما" صفحه عبدالحسین رضوانی هم از موقعی که فیلتر شد،شادابی و اکتیو بودن را از دست داد.

"مردمک" فتوبلاگ محمد نفیسی هم به همین طور،در حالی که این عکاس فعال است اما صفحه مجازیش در خواب است.

منصور وحدانی عکاس خوش ذوق مینابی هم توجه ای به فتوبلاگش ندارد و این صفحه در BLOGSKY به امان خدا رها کرده است.

"فرادید" صفحه امیر مینابیان هم بی رمق تر از همیشه است و هر چند وقت یکبار به روز می شود که شده باشد.همین

حسام انصاریان هم به صفحه مجازیش دیگر توجه ای ندارد،اینجا را ببینید خودتان متوجه حرف من می شوید.

شاید خیلی از عکاسان جدید ندانند که صادق طاهری هم یک فتوبلاگ دارد.این صفحه از سال 1388 به روز نشده.

نظرات 5 + ارسال نظر
لاتیدان پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ http://latidan2.blogsky.com/

فرصت ها چون ابر می گذرند
علی ع
با یکی حضوری حرف زدم قبول کرد که به روز کنه بقیه هم زحمت اش با نوشته شما ونق زدم دیگران!

امیدوارم چنین شود.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ

یه دوست شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ

فتو بلاگ پرپروک از قلم افتاد

من یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ق.ظ

صادق اینقدر درگیر درس و زندگی شد که (ناخواسته) کلا عکاسی رو کنار گذاشت. از ساعت ده و نیم شب تازه وقت استراحتش شروع میشه. با اینهمه مشغله وقتی نداره عکس بگیره. ولی به نظرم کار درستی کرد که وقتی خواست دیگه ننویسه، بندرعباس سیتی رو برای همیشه بست. اینو چون من دارم از نزدیک میبینم لازم دونستم توضیح بدم.
فیسبوک با تمام جذابیتهاش فریبنده ش، باز حکم یه ویترین خوش آب و رنگ شلوغ رو داره که آدما رو به سرعت تو خودش حل میکنه. وبلاگ ذات شریفی داره، باید براش وقت گذاشت. باید فکر راحت داشت. باید تمرکز کرد. باید آسوده نوشت. من از وقتی وبلاگم رو بستم دارم له له میزنم برای نوشتن.
نمیفهمم آدما چه جوری دلشون میاد وبلاگهاشون رو ول کنن به امان خدا؟
هرچند از خدا مطمئن تر دیگه نداریم...

وحدانی دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام بهشب عزیز

ممنون از اینکه به هنر عکاسی و عکاسان هرمزگان اینقدر اهمیت میدین
من فکر میکنم بیشترین چیز وجود صفحه های اجتماعی که از لحاظ تکنولوژی و نوع ارائه اشتراک گذاری و مشاهده ی بازدید کنندگان از دیگر سایت ها هست باشه
دلیل دیگه عدم استقبال و پایین بودن بازدید کننده برای فتوبلاگ ها
و دلیل آخر مشغله ی کاری و موقعیت کاری و اجتماعی عکاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد