بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

یک خبر فوری همراه با یک معذرت خواهی

درود بر هنردوستان بندرعباسی،همان طور که خیلی از دوستان در جریان هستند،تئاتر "تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند مکبث" کاری از گروه تی تووک به دعوت فستیوال تئاتر  آوینیون اواخر تیر ماه راهی کشور فرانسه می شود.مصاحبه حضوری اعضا گروه با سفارت فرانسه در تهران مصادف شده با تاریخی که ما برای اجرای عموم در شهر بندرعباس در نظر گرفته بودیم.

به همین دلیل اجراهای گروه از تاریخ جمعه 10 تیر ماه تا دوشنبه 13 تیربرگزار نمی شود،پس از بازگشت از تهران از روز سه شنبه 14 تیر نمایش ها به همان روال قبلی به روی صحنه می رود.

علاقمندان به تئاتر می توانند امروز چهارشنبه 8 تیر از نمایش موزیکال خانوادگی "حقیقت العشق فی برهوت معرفت" دیدن کنند و فردا پنج شنبه از تئاتر "تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند مکبث" با سپاس فراوان و معذرت خواهی .

نظرات 2 + ارسال نظر
ماه هرمزگان چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://minabi123.blogfa.cim

برای جمعه برنامه ریزی کرده بودم اجرا را ببینم ولی خوشحالم که کار مهم تر و بزرگ تری را پیش رو دارید ... با آرزوی کامیابی برای گروه و دورنمایی روشن تر برای تئاتر هرمز گان .

ممنون

فرشته مرگ سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام بهروز موفق باشی برا فردا ازساعت 6 به بعد توی پارک غدیر همایش تیر اندازی باکمان برگذار میشه اگه دوست داری تیربزنی بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد