بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

اجرا حقیقت العشق فی برهوت معرفت شروع شد.


گروه تئاتر تی تووک هرمزگان عصر ۱۱ اردیبهشت  نمایش عروسکی"حقیقت العشق فی برهوت معرفت" به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشتکوهی برای خبرنگاران به روی صحنه برد و از امروز این اثر در برخی از مدارس بندرعباس اجرا می شود.

این تئاتر بر اساس یکی از داستان های "ابراهیم منصفی" ساخته شده است و فضای شاد و جذابی را برای مخاطب به وجود می آورد،در این اثر هنری برخی از اسطورهای هرمزگانی معرفی می شوند.

اگر چه خودم در این تئاتر بازی می کنم اما بدون تعریف الکی به همه دوستان دیدن این اثر را پیشنهاد می کنم.

هنرمندانی که در این تئاتر ایفا نقش می کنند:محمد سایبانی،سیما پور سالاری،رضا کولغانی،فریبا امیری،مسعود اولی بندری،مریم نحوی و بهروز عباسی دشتی.

دوستانی که در کنار گروه هستند و بسیار زحمت می کشند:فهیم میرابی،حسام نصیری (نوازنده)،پیمان بخشی،مجید کشاورز(طراح لباس) و شهاب خان مرامی./عکس از جوزف جلازاده

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://dizghand.blogfa.com/

سلام دوست عزیزم وب خوبی داری،استفاده کردیم
با کفش هایم رد پایی است
که گواه عبور من
بسوی توست ..........
حتی نگاه هایم که برای تو جاری است
در لابلای وب ها
در جستجوی تو .......
یادش بخیر می شود روزی
که با تو روی پل
دست در دست کنار هم
مهمان لحظه های شیرین و تازه ایم...
تکرارنا پذیر
وقتی صدایی از تو به گوشم نشسته است
بگذار تا تمام نفس های من
در مسیر تو
فدا شود......
هم رنگ رازها ی تو
کنار دلم.....
مفهوم مرگ
یک لذت شگفت و پایان بی مرور
از یک قفس تا قفسی دیگر زمان........
چشمم به تماشای تو مشتاق
جسمم همیشه تشنه آغوش های توست
روحم اسیر سد و سراب و سکوت شد.......


آلفرد دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ

کاش بودم و می دیدم
افسوس که این روزها نباید بود
باید نبود...

سیاورشن دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ

په بلاگرو چه؟

بعله درستن.یادم رفته

لی دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.leee.us

بی شک یکی از بهترین آثار ابراهیم پشتکوهی که در این چند سال اخیر دیدم همین بوده

ناشناس سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ق.ظ

درود
می خواستم ببینم کجا می توان این تاتر را دید ؟؟؟؟

به زودی اطلاع رسانی می شود

حامد سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام
بهروز جان میشه بگی کجا اجرا میشه که ما هم ببینیم ؟؟؟

سلام بر دوست
فعلا اجرای مدارس رو داریم وقتی اجرای عموم دقیق مشخص شد اطلاع رسانی می کنم.

کشکنگ پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ http://keshkang.blosky.com

موفق
اجرای مراسم زار و رزیف بندر لنگه در هفتمین جشنواره موسیقی نواحی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد