بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

آیا علی رضایی در حوزه هنری بندرعباس موفق بود یا خیر؟

دو سال پیش همین روزها بود که بعد از سال ها "قاسمی" مدیر سابق حوزه هنری بندرعباس جای خودش را به استاد "علی رضایی" داد،همان روزها موجی از شادی و امید نسبت به آینده حوزه هنری بندرعباس در میان هنرمندان هرمزگانی به وجود آمد،اما متاسفانه بعد از دو سال حوزه هنری هنری آن طور که شایسته هنر هرمزگان است،نتوانست موفق و تاثیر گذار باشد.

من فکر می کنم باید این موضوع را که چرا یک هنرمند محبوب و موفق و مردمی _ علی رضایی_ نتوانست در این پست موفق باشد را به بحث و گفتگو نشست.

گفتگو را از همین وبلاگ آغاز می کنیم و اگر آقای رضایی موافق بود این گفتگو را در مکان فرهنگی دیگری با حضور خودشان ادامه می دهیم.

سوال:به نظر شما آیا آقای علی رضایی در حوزه هنری موفق بوده اند یا خیر؟چرا؟

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام
چه قالب قشنگی دارین
اما یکم هوس انگیزه
به وبلاگ منم سربزنین

کدوم وبلاگ؟

چارلی پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ http://charlli.blogsky.com/

سلام
آرزوی کنار گذاشتن آقای قاسمی بعداز چندین سال از پست ریاست حوزه هنری که خانوادگی این مکان را مدیریت میکرد شگفت انگیز و باعث خوشحالی هنرمندان بود.
اما با حضور استاد رضایی هم اتفاق چندانی شکل نگرفت. ناگفته نماند فعال شدن بخش هایی همچون عکس و انیمیشن و.. حرکت های خوبی بود.
اما در کل سیستم حوزه هنری در سطح کلان کشوری هم ضعیف است.

حق جو چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ

رضایی انسان وارسته ایست اما تجربه مدیریتی ندارد به او توصیه می کنم از تجربیات مدیران با سابقه این عرصه استفاده کند و برای الگوسازی آثار موفق سایر استانها را به بندرعباس بیاورد و هنرمندان نیز اورا تنها نگذارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد