بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

الف/ب/ج

الف:در ایام نوروز مسولین و نمایندگان هرمزگانی زحمت کشیدند و تعدادی اس ام اس (پیامک) به صورت عمومی برای بعضی از همشهریان ارسال کردند،در این بین پیامکی برای من ارسال شد که در آخر نوشته شده بود از طرف "رشیدی" عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس،من تازه متوجه شدم که یکی از اعضای شورای شهری که من در آن زندگی می کنم،فامیلش رشیدی است.


ب:یک شخصی که گویا کشیش است در آمریکا به شکل بسیار زشت و زننده ای کتاب آسمانی مسلمانان را به آتش می کشد،بعد مردم متعصب و خشک در افغانستان به کارکنان دفتر سازمان ملل در افغانستان حمله می کنند و هفت انسان بی گناه را می کشند،امان از دست این جهل.


ج:این روزها ژاپنی ها به صورت رایگان برای کل دنیا کلاس آموزشی راه انداخته اند،این روزها دوست داشتم ژاپن باشم،این یک نمونه را اینجا بخوانید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد