بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

باران،مرگ،تاکسی،پل هوایی چهاراه برق بندرعباس

1.امروز صبح در شهرک ما باران شدید بارید،من کمی دیر به محل کار آمدم،وقتی سوار تاکسی شدم متوجه شدم که باران فقط در شهرک ما شدید بوده و در قسمت مرکزی شهر بندرعباس نه تنها باران نیامده بلکه آفتاب به شدت می تابد.

2.تاکسی های خط شهید رجایی با مسالمت کرایه ها را گران کرده اند مثلا می گویند:2000 تومان شده حالا شما اگر می خواهید 1500 بدهید.

3.به توانیر که نزدیک می شوم ترافیک است،دو نفر بر اثر برخورد با ماشین فوت کرده اند،یکی از آنها گویا کارمند توانیر است از تاکسی پیاده می شود که به آن سوی خیابان برود که تصادف می کند و بلافاصله به زندگی خاتمه می دهد،یک راننده پراید که شاهد این اتفاق است ماشین را کنار خیابان پارک می کند که ّبه آن کمک کند یک ماشین دیگری به او برخورد می کند و راننده پراید خیر هم با زندگی خداحافظی می کند.

0-پل هوایی در چهارراه برق بندرعباس را دیده اید؟بیهوده ترین پل عابر پیاده در تمام هستی به نظر می رسد و البته پر سود ترین پل هوایی برای شهرداری بندرعباس،حجم زیاد تبلیغات را که دیده اید؟اما به ندرت دیده ام شخصی از روی آن عبور کند.


نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ

منم اون جسد خون آلود رو اول صبحی دیدم وخیلی حالم بد شد
خیلی وحشتناک بود

هلیا سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

این اخبار را هم اضافه کنید که در روز بارندگی شدید به علت پارگی یکی از خطوط ۲۰ کیلو ولت در نزدکی یکی از مدارس ۴ تن از دانش آموزان به طرز شدیدی دچار سوختگی شدند که هر ۴ نفر برای درمان به تهران منتقل شدند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد