بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

صدا و سیما ضعیف خلیج فارس.۱


بعضی مواقع شما محکوم هستید به گوش کردن چیزهایی که هیچ علاقه ای به آن ندارید، مثلا در تاکسی نشسته اید و مجبورید به موسیقی که علاقه ای به آن ندارید گوش جان بسپارید،تجربه شخصی من،گوش کردن به برنامه های سطحی و توهین آمیز  "پسین هرمزگان" از رادیو صدا و سیما خلیج فارس است.

در این برنامه نمایش های رادیویی پخش می شود و کارکترهای هرمزگانی که در این برنامه معرفی می شوند،انسان های هستند خیلی نچسب و سطحی با لهجه های خیلی عجیب و غریب ؛ آدم هایی که انگار هیچ چیز نمی فهمند، اگر کسی مردم این استان را نشناسد فکر می کند همه هرمزگانی ها همین شکلی هستند که صدا و سیما ی خلیج فارس معرفی می کند.

متاسفانه دلیل اصلی این برنامه های بی محتوا،نبود کارشناس و برنامه ریز در این سازمان است،برای نمونه کسی که خواننده ترانه های محلی است بدون هیچ سررشته ای،نمایش نامه رادیویی می نویسد؛شخصی که کارمند ساده است می شود کارگردان و سال هاست که بازیگرانی که هیچ وقت برای نقش هایشان اهمیتی قائل نیستند ؛ پشت میکروفن های استودیو شروع می کنند به ضبط برنامه، نتیجه می شود برنامه هایی که شایسته مردم هرمزگان نیست.

شاید خیلی از مردم هرمزگان ندانند که صدا و سیمای مرکز خلیج فارس پس از ارومیه دومین مرکز شهرستانی کشور است که در نیمه دوم سال ۱۳۴۷ رسما افتتاح و با یک فرستنده تلویزیونی ۵۰ واتی کار خود را آغاز نمود ۵ ماه بعد در فروردین ۱۳۴۸ با نصب یک فرستنده یک کیلو واتی فعالیت رادیویی مرکز خلیج فارس نیز آغاز شد .اینجا را بخوایند.

نکته:سایت ضعیف و بی نظم صدا و سیمای خلیج فارس را اینجا ببینید و مقایسه کنید با سایت صدا و سیمای استان فارس.اینجا

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین رزده چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://http:www.sozlavar.blogfa.com

سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی صدا وسیمای خلیج فارس متا سفانه تنها چیزی که دارد انحصاری بودن آن است و تا این فضا شکسته نشود همین گونه است . و هیچ کس در سر جای خود نیست .

بی رنگ بی رنگ چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ http://negaheman.propicnet.com

صدا و سیما آقای ضرغامی کلا چیه!! که ما از این جزش انتظار داشته باشیم...

مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه!

اما همین صدا وسیما داره با تولید برنامه های ضعیف باعث عقب ماندگی جامعه میشه و خطرناک

آرزو پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ق.ظ

من هرمزگانی نیستم ولی سالهاست که دارم اینجا زندگی می کنم . متاسفانه همونطور که میگید مردم درباره استانتون برداشت خوبی ندارند . من هرچی میگم که نه من دارم اونجا زندگی میکنم اصلا اینطوری نیست که شما فکر میکنید ولی نه تنها صدا و سیمای هرمزگان بلکه صدا و سیما کل هم برنامه هایی که درباره هرمزگان پخش میکنه خیلی خیلی ضعیفه !!!!!!!!!!!!!!!!!!

نیش پیلی پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ http://nishpili.blogfa.com/

دوست عزیز : کارشناسان و تهیه کنندگانش ادمهای سطحی و نااگاهی اند.مثل قاسمی که ادم در حیرت خواهد شد که چه کسی جایگاه تهیه کنندگی را به این اقایان داده یا اقای صادقی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ادم وارد و اگاه را در صدا و سیما برنمی تابند و من ان را از نزدیک مشاهده کرده ام.واقعا گندشو دراوردند

این آقایانی که اسم بردید را نمی شناسم و نمی توان در مورد فعالیت هایشان قضاوت کنم.
ممنون

محمد رضا شاهی تازیانی دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ق.ظ http://qapekhash.persianblog.com

حرف دل ما رو زدی واقعا با این برنامه ها ضیف .جالب اینجاست اونا چهره یه روستای رو بسیار زشت نشون میدن وهمیشه اونا را به سخره میگیرن.کلا بندری ها رو ساد لوح احمق معرفی میکنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد