بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

نمایشگاه آثار اردشیر قیاسی

عصر دیروز برای دیدن از آثار هنری اردشیر قیاسی به نگارخانه فرهنگسرا طوبا مراجعه کردم،در این نمایشگاه  تعدادی تابلو خطاطی؛خوشنویسی و طراحی لوگو دیده می شد.

اگر چه از این رشته هنری شناخت کافی ندارم اما از خلاقیتی که به شکل هوشمندانه در بعضی آثار به کار رفته بود،خوشم آمد.

فضای بیشتر آثار در این نمایشگاه، مذهبی است که در نگاه اول به نظر می آمد با حمایت تمام و کمال اداره فرهنگ و هنر (ارشاد) هرمزگان برگزار می شود؛اما گفتگو کوتاه با جناب قیاسی نشان داد که تصور من از پایه اشتباه است و هیچ گونه همکاری از طرف اداره فرهنگ و هنر و انجمن هنرهای تجسمی با ایشان نشده بود.

این نمایشگاه  در نگارخانه مرحوم گرمساری فرهنگسرای طوبا بندرعباس تا ۲۰ آبان برپا است.

نکته:گویا خبرنگار خبرگزاری ایسنا با آقای قیاسی یک گفتگو انجام داده است و در آن گفتگو این هنرمند مشکلاتش را بازگو کرده است،حالا باید منتظر بود که آیا این خبرگزاری این گفتگو را منتشر می کند.

آثار این هنرمند مطرح کشور را می توانید اینجا مشاهده کنید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
اپی جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://api-nowrozi.blogsky.com

دوست گرامی
۱- نمی دانم دنبال کار یک نفر را گرفتن آن هم به مدت یک هفته و باز هم به صورت روزانه چه نامی دارد... این که آقای قیاسی بتواند نمایشگاه انفرادی اش را برپا کند. هر روز این جانب نامه به دست در اداره ارشاد می گشتم.مدارک و نامه های اینجانب موجود است.
۲- متاسفانه خود را معترض نشان دادن گویا مد شده است. ادراه ارشاد برای ۴ نمایشگاه گروهی که امسال انجمن هنرهای تجسمی برگزار کرد ( که کار های اینجانب هم در آن نمایشگاه حضور داشت) و همچنین کارگاه چیدمان استاد باوند بهپور افتتاحیه نگرفت! که من شاکی نیستم. اما برای آقای قیاسی افتتاحیه به همراه خبرنگاران خبرگزاری ها و با حضور مسئولین ارشاد گرفته شد!!!
۳- من حتی تبلیغات نمایشگاه ایشان را در وبلاگ شخصی ام گذاشتم... و نمی دانم حمایت یعنی چه؟ شاید این دوست ما از نبود شیرینی و آب میوه در روز افتتاحیه هنوز گله مند هستند!!!
۴- جا داشت قبل از گذاشتن خبر از طرفین پرس و جو می کردید. تا صحت گفته های بی سند اثبات شود.

اپی جان من خیلی از حرف هایی را که این هنرمند گفت،را در این وبلاگ ننوشتم چون که خبرنگار ایسنا با ایشان مصاحبه کرد.به هر حال گله مند بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد