بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

عصر داستان ساعت ۶ خانه شهریاران

تشکل غیر دولتی خانه خشتی گامرون به دنبال برنامه های ماهیانه خود در سال ۱۳۸۹ با همکاری دوستان داستان نویس جلسات عصر داستان را برگزار می کند.علاقمندان می توانند رو پنچ شنبه ۲ اردیبهشت ساعت ۶ عصر در خانه شهریارن جوان واقع در چهارراه رسالت بندرعباس حضور پیدا کنند.

نظرات 3 + ارسال نظر
هرمز نو چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://hurmuz.blogsky.com/

سلام
به بهانه انتشار آلبوم خیال از محمد شهسواری ...هرمز نو را بخوانید...

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ http://cinemabnd.blogsky.com/

جواب به کامنت شما در وبلاگ انجمن سینمای جوان بندرعباس:

۱و ۲ و۳ - تاریخ همیشه گواه خوبی برای انسانهاست . ای کاش این مطلب را در طول یک سال گذشته نسبت به کسانی مطرح می کردید که بالاترین توهین ها را به انجمن سینمای جوان داشتند و خود...
۴و ۵- این نوشته به هیچ عنوان راجع به انتخابات در انجمن ها نیست و فقط پاسخی است به انتقادات ناآگاهانه (راجع به انجمن سینما جوان) کسانی که فقط زیر پای خود را می بینند. ای کاش مطلب را با دقت بیشتری می خواندید

امان پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ http://taaghormozgan.mihanblog.com/

سلام بهروز جان
اسن روزها اگه به توجیه مسائل پیچیده زندگی بریم گاها دقیق میشیم و سراغ میگیریم از طرز نگاهمان طرز فکرکردن هایمان و گاهی کمی تاقسمتی طرز اعتقادت و ایمانمان نسبت به موجودیت زندگی وآدم های زندگی
علی ایحال چشم در مقابل چشم و شاید بی چشم در تاریکی مضاعف از سر خواست وخواهش خویش خویشتن
نگاه کن دارم توجیه می کنم صورت مسئله را اشتباهاُ غلط غلوط مضاعفا تحویلت می دم اصلا چه اشکال داره می گم راستی دوست داری بری بهشت؟
بیا ....بیا بریم ....بیا که من یه آشنا دارم که روز وشب تعارف من وتو می کنه میای. .. بریم
توروخدا اینقدر این کاپی ماپی هارو نخور همین کاپوچینو رو میگم
می گند اون یکی که خورد زیادتحویلش نگرفتند ... نه ناراحت نشو خودمون یاد می گیریم که همه رو تحویل بگیریم حتی اگه روز بشه یا که شب
خیالی نیست دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم خیلی زیاد .....با توکه نیستم با این شب وروزیم که هر روزشون بهمون دستک می زنند آره همون....دست تکون میدند
راستی دوست داری بریم بهشت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد