بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

من آدمم جنوبیم و از این پل هایم آرزوست


در مورد پل موجود در چهاراره برق خیلی ها گفتن و شنیدیم؛اگر واقعا شهرداری توان برقی کردن این پل را نداره هر چه سریعتر برش داره زیرا که هیچ استفاده ای نداره و تنها باعث دلتنگ تر شدن چهارراه شلوغ شهر شده .

من درک نمی کنم در حالی که ناسا در حال اندیشه ای جهت جا به جایی زمین است برای حل مشکل گرمای زمین اما در شهر بندری و مهم بندرعباس مسولین توان برقی کردن یک پل را ندارند به بهانه نبود جای مناسب برای کار گذاشتن دستگاه،خوب خیلی زور به خدا.

نظرات 3 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ب.ظ

این پله واقعا خنده دار و هزینه بره
حتی مث پل اتکا موقعیت رمانتیکی نداره بری از بالا به آدما نگاه کنی و ماشینها که چه سریع از هم رد میشن

wooosvw پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ http://wooosvw.blogfa.com


بده مگه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کسی شاکیه؟

(......ترین پل دنیا! رکورد زدیم .کجاش بده؟)





گن جیش کک جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ

بهروز اون جمله کذای که روی پل نوشته رو بیبین برای من که خیلی جالب چیزی در حد کارت پستال دادن به خود وماچ فرستادن روی آینه است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد