بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

صبح ساحل رسانه ای خاموش



امروز داشتم تو ویکی پدیا دور میزدم که این شد نتیجه دور زدن من در مورد نشریه قدیمی هرمزگان:

روزنامه صبح ساحل نخستین نشریه استان هرمزگان است که در سال 1364 خورشیدی توسط قاسم کرمی تاسیس شده است. این نشریه که از قدیمی ترین نشریات محلی کشور در حال حاضر پرخواننده ترین نشریه حال حاضر استان هرمزگان باشد. سردبیر روزنامه صبح ساحل علیرضا خورشیدزاده است. روزنامه صبح ساحل در حال حاضر 12 صفحه رنگی و با ‌تیراژ ده هزار نسخه منتشر می‌شود.

این روزنامه از سال‌ 81 تاکنون نشریات مختلفی به صورت ضمیمه منتشر نموده است. داماهی ، کیدی، سالنامه صبح ساحل ضمیمه‌های این روزنامه بوده‌اند. داماهی در حوزه هنر و ادبیات و طی سال‌های 81 تا 83 منتشر شده ، کیدی حوزه موسیقی و در سال 86 و 87 و سالنامه صبح ساحل نیز به عنوان مجله ای که مروری بر وقایع استان هرمزگان در سال 86 بود، فروردین ماه 87 منتشر شد.

و البته امروز بعد از مدت ها یکبار دیگه به سایت این نشریه سر زدم تا آخرین شماره رو ببینم ولی ای کاش نمی دیدم تمام صفحات تریبونی بود برای مدیران استانی و دریغ از یک نقد یا تحلیل اقتصادی.اوضاع دیگر نشریات استان هم بدتر از این است این حال روز رسانه های این استان است.دیگر بی خیال امنیت و سلامت یا فرهنگ.

نظرات 4 + ارسال نظر
شکست عشقی دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ب.ظ http://mohammad1.blogsky.com

سلام دوست گلم.مطالب جالبی داری.ممنون می شم یه سری هم به من بزنی.
در ظمن دوست دارید با چه اسمی لینکتون کنم.شما منو با اسم شکست عشقی لینک کنید.
موفق باشید.

من دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ

چه استفاده ی مفیدی میکنی از اینترنت
میری ویکی پدیا میگردی آمار نشریات محلی رو درمیاری!

پیرمرد دیریا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ب.ظ http://hormozpic.blogfa.com

البته دریا طی روزهای اخیر با نوشته های انتقادی اجتماعی یکی از نویسندگانش توانسته است هر چند کوتاه مطلب تولیدی ارایه دهد و البته شاید انتخاب شهردار جدید موتور محرکی برای این تولیدات باشد...
ولی در کل این ره که ما می رویم به ترکستان اتاق مدیر کل است...

دوست دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ب.ظ

بنده مدتی رادرنشریات محلی کار می کردم که به دلیل مشکلات مالی جدا شده وبه یکی از ادارات رفتم لذا به سبب اشنایی با این نشریات میدانم با چه خون دلی کار میکنند به همین دلیل نمیتوان انتظار بیشتری ازانان داشت بااین حال در مورد صبح ساحل معتقدم به نسبت سایر نشریات استان از جمله نشریه دریا که کاملا ارگان استانداری ودولت شده عملکرد بهتری دارد وهنوز خود را از مردم جا نکرده وبه نسبت نشریات سایر استانها کیفیت وشمارگان بدی ندارد وحداقل مطالب ورزشی وحوادثی تولیدی وخوبی دارد البته هنوز هم میتواند بهتر از این باشد ولی خوب ما در استانی زندگی می کنیم که هر کس ونا کسی حتی مدیر کل ارشاد که خودش باید حامی مطبو عات باشد به اینها فشار میاورند ...درضمن وقتی روزنامه های ملی باان همه امکانات وتوان مالی اینگونه ضعیف هستند ادم چه انتظاری از صبح ساحل بیچاره دارد که ممکن است با یک اشتباه برای همیشه نابودش کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد