بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

من تعجب میکنم داریم با خودمون چی کار میکنیم؟


محمد قوچانی عزیز بی شک بهترین سردبیر مطبوعات در این چند ساله اخیر بوده.هنوز دلمان برای هفته نامه شهروند امروز تنگ می شود.سلامتی ات را آرزومندم.

نظرات 8 + ارسال نظر
ماه لی لی پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.abi-e-aram.blogfa.com

چه ظلمها...
فردا را که پاسخ خواهد داد حدیث شهروند امروز حدیث گردون و آدینه و ...تکرار تمامی پلشتی هایی است که نیک بودن را بر نمی تابد

من پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ب.ظ

جلائی پور رو که تو این لباس و بیدادگاه دیدم تعجبم ریخت
این روزها "غیرقابل پیش بینی" غیر قابل پیش بینی شده!

نهنگ پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ب.ظ

چند وقته همش می خوام کامنت بزارم و نمیشه

مرتضا نیک پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام بهروز.
ریش قوچانی
درست همانجایی که دستش را قرار داده
زیر انگشتانش
همین شب گذشته در یکی از شبکه ها !! به تعداد کافی موی سفید دیدم که بی شک آن را پنهان کرده تا همسرش نبیند.
قوچانی جان بگذار ببینیم که تو هم همچون ما پیر شدی.
دنبال این نباش که اتهامی به تو تفهیم کنند. جون تو بازداشت نیستی بلکه اندیشه تو بازداشت شده است.


جرون جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ق.ظ


من بی تقصیرم و تکذیب میکنم شاید هم اعتراف

فرهنگ 72 جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ http://farhang72.mihanblog.com

اجباره که بیای فیلسوف سقراط بزرگ من رو بخونی

فرشته مرگ +زایش شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام کجای

بنیامین شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ http://POSBASTAKI.BLOGSKY.COM

... : من خودم را اعتراف می کنم و در
سطر سیاه شب گم می شوم

. . . : آری اما تو همان شهاب می شوی که خط بر صورت
چندش آور شب می اندازی



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد