بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

نمایش الیاس کفاش

با گروهی از بچه های دبستان شهید ابراهیم تنیده نمایشی را آماده اجرا کردیم؛این نمایش برای جشنواره دانش آموزی کار شده که شنبه در سالن غدیر ساعت 2 ظهر برگزار می شود.اما ما قصد داریم که فردا هم یک اجرای خصوصی برای خانواده های بازیگران برگزار کنیم، از دوستان علاقمند دعوت می شود در صورت تمایل ساعت 9 صبح در سالن غدیر واقع در رسالت جنوبی حضور داشته باشند.مدت نمایش 15دقیقه است. 

نظرات 10 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:22 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

واااااااااااااااای
شهید تنیدههههههههههههههههههههه
مدرسه ی مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
یادش بخیر کلاس اولی بودم گم میشدم تو حیاط به اون درندشتی (البته اون موقع که من 6 سالم بود واسه من خیلی بزرگ بود!) وای چقد راه مدرسه تا خونه رو پیاده گز کردیم با شکم گشنه. اون نونواییه هنوز هست؟ با اون میوه فروشیه (یه بار کلاس چهارم بودم بچه ها هلو دزدیدن ازش) اون جنگله هنوز هست؟ که وقتی بارون میومد آب جمع میشد و بعد از تعطیلات عید پر بود از قورباغه های کوچولوی مامانی. عاشق قورباغه ها بودم. کلاس سوم که بودم یه بار 53 تا قورباغه ی کوچولو جمع کردم تو کوله پشتیم که ببرم خونه ازشون مراقبت کنم. واسه اینکه نفس بکشن و خفه نشن زیپ کوله پشتیمو باز کردم همشون پریدن تو کلاس خط کش معلم نواخته شد رو انگشتام تا سه روز نمیتونستم مداد بگیرم دستم! کهورهای پاکستانی و ایرانی تو راه مدرسه... عین اسکل ها گل کهورها رو می کندیم میذاشتیم لای موهامون... فک میکردیم دیگه خوشگلتر از اینا نیست تو دنیا. هنوز دانشجوی کشاورزی نشده بودم که 4 واحد گلکاری بخونم با انواع و اقسام گلهای زینتی آشنا شم و یه روزی بهم بگن کهور یه درخت مزاحم و بادشکنه... عاشق خرزهره و گل کهور و ختمی چینی بودیم. تنها گلهایی که تو راه مدرسه مون بود! وای که من چقد نوستالژیکم گرفت با این پستت. کاش تو خود مدرسه این نمایشه اجرا میشد. اقلا به این بهونه مدرسه ای رو که تمام بچگیم توش گذشت میدیدم. بعدترها اون مدرسه دو شیفت پسرانه شد. بزرگتر که شدیم کلا یه دیوار گنده کشیدن بین دخترها و پسرها. با اینکه الان بیشتر دوستهام پسرند، ولی هیچی مث بچگیا نمیشه. لی لی و وسطی و هفت سنگ با پسرهای شیفت ظهری... کلاس پنجمی که شدم، بزرگ شدم، خانوم شدم; یه خط قرمز بیریخت کشیدن بینمون گفتن: دخترا اینور، پسرا اونور...

خیلی حال میده مدرسه تنیده
خیلی حال میده یه پست ساده خبری بنویسی یه نفر اینقدر خوشحال بشه

موروک گلمپا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ب.ظ http://morook.Blogfa.Com

به توی بندر که در سال ۲ بار نمایش اجرا ابوت غنیمتن و سعی اکنم به خو برسونم

سینا امامی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ب.ظ http://sinaememi.blogsky.com/

سلام
تونستم میام

من پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

اه چرا تو خود مدرسه اجرا نمیشه نمایش؟
من به چه بهونه ای بیام مدرسه ی قدیمیم؟ :(
بهروز اون کلاس ته ته ته راهرو رو دیدی؟ دست راست آخرین کلاس.
کلاس اولی من اونجا گذاشت..!
من رو نیمکت اول ردیف وسط مینشستم! بس که کوچول موچولو بودم تو دست و پا گم میشدم. جذبه ی الانمو نیگا نکن. اون موقع ها جوجه بودم. کوشولوتر از جوجه هایی که باهاشون تئاتر تمرین می کردی.

گربه ایتالیایی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

زمانش خیلی بده نمیتونم بیام ....
دوست داشتم بیام...
منهم برای دوتا مدرسه بهم پیشنهاد شده که باهاشون کار کنم
اما اونا راهنمایی هستند ...
بهشون گفتم ساله دیگه...
تو هم ساله دیگه با راهنمایها کار کن تا باهم رقابت کنیم...

تا سال دیگر

اپی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ http://api-nowrozi.blogsky.com

موفق باشید...

امروزم که قربانت

ماهی بالی شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com/

ادیدی تئاتر دانش آموزی چه حالی ادیت


برنامه نمایشنامه خونی راه ناکردی؟

حتمن

م.ذ شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ق.ظ

اتام


برنامه نمایشنامه خونی راه ناکردی؟

بله امروز صحبت اکنیم

رحیمیان شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.rahimian.blogsky.com/

سلام
موفق باشید.
کاری داشتی که من میتونم انجام بدم بهم زنگ بزن.

ممنوننتم دایی

بیتا شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ http://art-bnd.blogfa.com

واییییییییییییی من عاشق اینم که با بچه های دبستانی نمایش کار کنم خیلی حال میده البته با مهد کودک کار کردم کاش میشد کار کنم دوباره
گفتید ساعت ۲ بعد از ظهر امروز هم همون نمایش اجرا میشه ؟

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد