بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

ترین ها و عجب فیلمی بود،وقتی همه خوابیم

بزرگترین کیک خاورمیانه ؛ بیشترین تماشگر نمایش؛روشن کردن بیشترین شمع،بزرگترین فرش خاکی،بیشترین روپایی با توپ تنیس،شلوغ ترین پیاده روی جهان، و...

دیشب به اتفاق دوستان از آخرین فیلم ساخته شده توسط بهرام بیضایی(وقتی همه خوابیم) دیدن کردیم؛خیلی فیلم تاثیرگذاری بود.شب خوبی بود دیشب.حتما از این فیلم دیدن کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین رزده چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ب.ظ

من درکنار اصغر نریمانیم
او میگوید تو چقدر زیرکی اما ماهم فیلم را دیدیم


ولی چیزی دست گیروان نشد چه تفاوت بین منو تو با بیظای
ما قدر تریم


اصغر سلام میرساند

ممنون حسین و اصغر

گن جیش کک چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ

این کامنت بود. من وقت ندارم وکسانی دم در اند. بیدار هستم وپاهایم خاب رفته.


من پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ

بعضی از این ترینها ناآشناند
توضیح لطفا

لینک کردم با رنگ قرمز کلیک کن

لی پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.leee.blogsky.com/

سلام
موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد