بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

روز دوم ۳ بهمن

از صبح رفتم تو کارگاه نشست های ماتئی ویسنی یک درباره نمایشنامه نویسی شرکت کردم فوق العاده بود مثل نمایشنامه هاش کلی استفاده کردم.عصر هم رفتم نمایش شکار روباه دکتر علی رفیعی را نگاه کردم و به قدری لذت بردم که مپرس،نمایش درباره زندگی آقا محمد خان قاجار بود.در وصف نمایش فقط همین را بگویم که بر هر هنرمند،هر دانشجو تاریخ،هر دانشجوی روانشناسی،هر دانشجوی علوم سیاسی،و اصلا هر ایرانی دیدنش واجب. 

نظرات 4 + ارسال نظر
ساسان شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ق.ظ http://www.sasan47.blogfa.com

سلام بهشب
تو تهران هستی؟
خوش به حالت

خلیل مؤیدی شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام ... خواستم زنگ بزنم دیدم شمارتو ندارم ... لطفن واسم بذارش ... مرسی

گربه ایتالیایی شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ب.ظ

خوشبحال شما . امیدوارم برگشتی به ما هم چیزهایی یاد بدی
من هم شیراز چیزهایی یاد گرفتم ...
هنوز از حمایت همه جانبه ارشاد اینجا در تعجب هستم...
و وجوده تماشاگران شیرازی در سالن نمایش که ایستاده هم به تماشای نمایش بودند....

من شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ب.ظ

هر دانشجوی کشاورزی چی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد