بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

رفتم تمرین موسیقی محسن آزاد بخش

دیشب با سیاورشن رفتیم تمرین محسن آزاد بخش،وارد مکان که شدیم یاد فیلم "کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد"بهمن قبادی افتادم.اتاقی کوچولو و سازهای چسبیده به هم.اما چیزی که لازم بود باشه بود،انگیزه و هیجان محسن و گروه اش.

حسن اقبالی دیگر خواننده گروه هم با حساسیت خاصی تمرین می کرد و قرار از چند تا از آثارش را اجرا کند.

بی ربط ربط دار:قبل از اینکه به محل تمرین محسن برسیم،سیاورشن که یک طرفدار افراطی تیم ملی آرژانتین است اعلام کرد که د رجام جهانی پیش رو اسپانیا قهرمان می شود و من که یک طرفدار افراطی آلمانی هستم گفتم آلمان قهرمان می شود.بعد از تمرین من با دوست مجازی نازنینم یعنی هلیا خانم آشنا شدم و با هم دیگه گفتگوی کوچولویی انجام دادیم.

خبر:باز هم محمد قوچانی و تولد یک نشریه دیگر"مهرنامه"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد