بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

ادریس مانا حسن پگاه مرتضا ممنونم

همیشه از آثار هنری که توسط اطرافیانم خلق می شود بسیار خوشحال می شوم و سعی می کنم با وسواس و دقت خوبی آنها را بررسی کنم،این احساس رو الان نسبت به وبلاگ نویسان اطراف دارم،پست های آنها را با دقت می خوانم و سعی می کنم برای شان نظر بگذارم.

از شما چه پنهان که مدت بسیاری در این دنیای عجیب وبلاگ نویسی احساس تنهایی می کردم،از اینکه باز هم وبلاگ نویسی در بندرعباس رونق گرفته حس جالبی دارم.از اینکه هر صبح به امید خواندن مطلبی از ادریس،مانا،حسن،پگاه و مرتضا سیستم را روشن می کنم،خوشحالم.

نظرات 8 + ارسال نظر
پگاه چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ http://pegahn.blogsky.com/

من نیز ممنونم.

حسن اکبرنژاد چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ق.ظ http://www.hakbarnejad.blogfa.com

من نمی دونم وبلاگت از اولین های بندر بوده یا نه، ولی می دونم که از اولین وبلاگ های ( شاید اولین وبلاگ ) این شهر بوده که من می خوندم. شاید بشه گفت که پدر معنوی وبلاگ نویسی در بندرعباس لااقل واسه من هست وبلاگت! مرسی.

حسن جان تو لطف داری اما بزرگان وبلاگ نویسی این شهر آقایان ذاکری و معینی هستند.ممنون که می نویسی و هستی.

AK چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ق.ظ

بیش از هر چیز پایداری و سماجت معقولانه تو در ماندن در فضای بلاگ نویسی قابل تقدیر است و البته این تداوم که به همراه تو جغد و رادیوی سبز منا و دوست چند شاخه مان ( مرتضا ) که کاش بر یک شاخه می ماند و دلیل این پریدن به خانه های دیجیتال اش را هنوز نمی دانم ، باعث و بانی حضور دوستان دیگر در این عرصه است . و باز گمان می کنم با گذشت زمانی جلوتر فضای فیس هم به تدریج متاثر از شماها خواهد شد . برای سیاوررشن لاتیدان جغد بندری ;کافه سوژه و رادیوی سبز منا که حضوری مستمر در روزهای خلوت کوچه وبلاگ را تحمل کردند و ماندند آرزوی همچنان بودن دارم .

ممنون از این که موشکافانه هستی AK عزیز

AK چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ق.ظ

آه
برادران گوچ گنو فراموش شد دلگرمی هستند برای هنر استان . البته بهمراه جنجال های شیرین نقد و نظرشان

ادریس چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

شرمنده می کنی بهروز عزیز
همونطور که قبلن گفتم یکی از دلایل شروع وبلاگ نویسیم خوندن مطالب مفید تو بود و از این بابت بسیار ازت ممنونم.
امیدوارم همیشه موفق،سالم و شاد باشی...

روح اله بلوچی چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ

یکی از صفحه هایی که به محض ورود به نت میام وبلاگ تو هست بهروز جان. و البته صفحاتی که اقای کارگران ذکر نمود.
برقرار باشی

همچنین ای فتوبلاگ زنده

احسان ن شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

بهشب جان می تونی اضافه کنی گوج گنو, لی, لاتیدان, جغد بندری و
مم نون

می دونم که این دوستان هم همیشه بودند.در این پست بیشتر می خواستم از دوستانی قدر دانی کنم که وب جدید راه اندازی کرده اند

مانالی شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

بهروز عزیز ممنونم که می خونی و ممنونم که دنبال می کنی.
از اولین وبلاگ هایی هستی که همیشه خاندمش و هر روز چکش می کردم و می کنم.
ممنون که اصرار کردی وبلاگ بنویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد