بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

یک تصادف دلخراش و البته یک سوال

باز هم حادثه مرگبار تصادف برای هرمزگان،این بار در جاده اهواز به شیراز،باز هم درگذشت هم استانی های صبورم.برای من تعجب آور است که چرا راننده مسیر شیراز را برای رسیدن به بندرعباس انتخاب کرده در صورتی که جاده اصلی از مسیر بوشهر می گذرد که تا خود عسلویه هم جاده بسیار خوب و ایمن می باشد.

راننده های خط اهواز آشنایی کاملی با مسیر بوشهر به بندرعباس دارند و در این چند سال که من در این مسیر در تردد بودم اتفاق خاصی آن هم در این سطح رخ نداده است،اگر چه هنوز جزییات این اتفاق مشخص نشده و نمی شود گفت دلیل اصلی این حادثه غم انگیز چه بوده،من هم برای بازماندگان آرزوی صبر و فراموشی دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان میرحسینی دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.borqe.com

نمایشگاه گروهی نقاشی
دانشجویان هنرهای تجسمی تربیت معلم شهید بهشتی
فرهنگسرای طوبی
12-16شهریورماه

ادریس دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

خدایا صبری...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد