بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

از فیلم خوشم نیامد.

فیلم بی خداحافظی آخرین ساخته احمد امینی را دیدم،فیلم در خصوص زندگی یک خواننده پاپ است به نام رضا صادقی،فیلم به نظر من خیلی سطحی و آبکی جلو می رود،فیلمنامه مرا یاد آثار زمان جنگ می انداخت،آن فیلم هایی که عراقی ها کاملا سیاه و ایرانی ها کاملا سفید به مخاطب نشان داده می شدند.
در این اثر همه آنهایی که در حال نشر آثار هنری هستند،آدم هایی دلال و منفعت طلب بودند و همه آنهایی که کروات می زدند آدم های بد جنس روزگار(عجب؟؟).
نگاه کلیشه ای به شخصیت ها،حضور های سطحی و سمبلیک زن چادری از اول تا آخر فیلم و عدم شخصیت پردازی،از مشکلات اصلی این فیلمنامه بود.به همه اینها گفتگوهای شعاری رضا صادقی و دیگر شخصیت ها را هم اضافه کنید.
احمد امینی کارگردان تنبلی است،این را می شد از لهجه بد بازیگرانی فهمید که مجبور بودند با گویش بندرعباسی صحبت کنند،این کارگردان خواسته قسمت های از زندگی یک خواننده بندرعباسی را به فیلم تبدیل کند اما بدون شناخت از این شهر جنوبی.در این فیلم یک نما از دوران نوجوانی رضا صادقی به تصویر کشیده می شود که آن هم اگر اشتباه نکنم در جزیره کیش فیلمبرداری شده.
فیلم برای عاشقان رضا صادقی می تواند جالب باشد،چون اثر تلاش مشابهی دارد به رومانتیک شدن،دقیقا مثل ترانه های این خواننده جنوبی،رضا صادقی در این فیلم به کما می رود و فیلم آغاز می شود.
و اما : لاتیدان یک روایت کوتاه دارد از روزی که دعوت شدیم برای دیدن فیلم و جغد بندری هم به این فیلم نگاهی انداخته.
نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ق.ظ http://shab-e-barani.blogsky.com/

سلام

به طور اتفاقی با وبتون آشنا شدم و اکثر پستهای اخیرتون را مطالعه کردم.

قلم روون و وب جذابی دارید.

موفق باشید.

ممنون

لاتیدان شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ب.ظ

روایتی غیرمعتبر که تایید نشده بیان می کند که شکل نوشتن واجرای فیلم نامه هم مثل خود داستان اصلی فیلم گرفتار مشکلات مشابهی بین اشخاص بوده که در روند فیلم بی تاثیر نبوده وقتی در روایت داستان چنین سهل انگاری هایی رخ داده باشد تنبلی کارگردان که دیگر...البته باز می گویم که شفافیتی در این اخبار نیست ولی قابل پیش بینی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد