بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

خیلی هم خوب

دیروز صبح در راه رفتن به محل کار بودم که نوشته ای جالب پشت یک ماشین سنگین ـ تریلی ـ باعث خنده و خوشحالی من شد.راننده خوش ذوق پشت ماشین نوشته بود "بر چشم خوب رحمت".

این موضوع باعث امیدواری است زیرا که پیش تر پشت این ماشین ها می نوشتند "بر چشم بد لعنت"

نظرات 3 + ارسال نظر
پیر فرزانه سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ http://pirefarzaneh.blogfa.com/

آنقدر این روزها کلمات مرگ و نفرت و لعنت و .....می شنویم که وقتی یک جمله از کلمات خوب را می بینیم ذوق زده می شویم . مملکته داریم .

علاقه مند به وبلاگ بهشب پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:45 ق.ظ

چه ربطی به مملکتمون داره؟؟؟؟
اشتباه نشه!من خودم مخالف زد همشونم
اما واقعا ربطی نداشت به مملکت!
این دیگه تقصیر خود ماست !
جالب بود

مهدی مرادی زاده پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.exposureman.com

یاد اون جمله مادر ترزا افتادم

«من در هیچ راهپیمای ضد جنگ شرکت نمی کنم - هر گاه برای صلح جمع شدید مرا خبر کنید»

انرژی مثبتی که تو کلمات مثبت هس آدمو جذب میکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد