بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

هشدار مامان به من

۱.دیشب جلوی کامپیوترآهنگ گوش میکردم که مامان گفت:بهروز از فردا محرم شروع میشه. 

2.هارولد پینتر نمایش نامه نویس انگلیسی ضد جنگ چند شب پیش فوت کرد و هم زمان یک جنگ دیگر جان بیش از 400 نفر را در فلسطین گرفت. 

3.به مناسبت درگذشت هنرمند عزیز مظفر شنبه پور؛مراسمی عصر 5 شنبه در فرهنگسرای طوبی برگزار میشود

4.خانم معصومه ذاکری دبیر محترم نقاشی؛ تشکل غیر دولتی خانه خشتی گامبرون؛ انتخاب شایسته شما را بعنوان یکی از 33 جوان نمونه استان هرمزگان تبریک عرض میکنم. 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
م.ذ دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ق.ظ

درود بهروز جان
آیتم ۳ ... مرسی

حسین دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام

گربه ایتالیایی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ب.ظ

هم خوشحالم و هم ناراحت
خوشحالم برای خانم ذاکری
و ناراحت برای مظفر شنبه پور

حسن دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ http://cinemahormoz.blogfa.com

سلام

می تونی زندگی نامه حسن بنی هاشمی رو برام پیداکنی؟
اگهبا عکس باشه عالیه.

ببینم چی کار میکنی.

فکر کنم به احسان رضایی مراجعه کنی بهتر باشه.

من دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

۱. زن همسایه همین چند دقیقه پیش اومد دم در مثل اعضای مافیایی که بخوا اسم رمز بگن بی هوا گفت: امشب ساعت ۸! گیج نگاش کردم گفتم بله؟ (تازه یادم اومد امروز محرمه و روضه های زنانه ی شبانه ی اهالی کوچه مثل هر سال برقراره.. محرم امسال خیلی یواشکی اومد.. خیلی)

۲. چه داستان غم انگیزی.. جفتش

۳. براش ناراحت شدم. بدون اینکه بدونم کی بوده... خدایش بیامرزد

جنگ

من دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ

۴. اون ۳۲ تای دیگه کین؟

بزار زنگ بزنم سازمان ملی جوانان آمار دقیق رو میفرستم.

یک عدد محسن سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ق.ظ http://blog.karenjak.com

نظر خاصی ندارم
فقط خواستم بگم.
آق اجازه... حاضر !!!

ممنون.صبح بخیر

بی نام سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ

تو خاش تری یا سوره قل هو والله

؟

فاطمه سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ http://fb20351.blogsky.com/

۱. بهروز
۲. جان من به کی خواهد رفت؟!
۳. سکوت هم حرفی برای گفتن ندارد دیگر
۴. آفرین به معصومه عزیز

ساقیا می بده و غم مخور از دشمن و دوست
که به کام دل ما آن بشد و این آمد(حافظ)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد