بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

گفت و گو ایسنا خلیج فارس با ابراهیم پشتکوهی

ابراهیم پشتکوهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، بیان کرد: این جشنواره هر ساله بین تمامی گروه های تئاتری ایران که اغلب به صورت حرفه ای فعالیت دارند برگزار می شود.

سرپرست گروه تئاتر تی تووک درادامه با اشاره به اینکه برای اولین بار است که یک گروه تئاتری از شهرستان های کشور برگزیده این جشنواره می شود عنوان کرد: گروه هایی در این جشنواره مورد بررسی و نگاه قرار می گیردند که به صورت جدی و حرفه ای فعالیت خود را دنبال و اغلب آنها در جشنواره های بزرگ ملی و بین المللی حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جشنواره حسن معجونی با نمایش مترسک، حمید اذرنگ با نمایش دولیتر جنگ و امیر کوهستانی با نمایش دیوار چهارم مقام سوم تا اول کارگردانی این جشنواره را از آن خود کردند که گروه برگزیده سال نیز از هرمزگان انتخاب شد.

این کارگردان خاطر نشان کرد: برگزیده شدن یک گروه تئاتری از شهرستان بعد از 12 دوره یکی از بهترین اتفاق های این جشنواره بود و بزرگترین افتخار برای هرمزگان که گروه برگزیده این جشنواره از  این استان بود همچنین این انتخاب برای اولین بار برای یک گروه تئاتر در هرمزگان اتفاق میافتد.

گفتنی است: گروه هنری تی تووک 16سال است که در هرمزگان فعالیت دارد همچنین چهار دوره متوالی است که در جشنواره فجر حضور داشته و در جشنواره های بزرگ بین المللی نیز اجرا داشته است برخی از اعضای اصلی این گروه بهرنگ عباسپور، محمد سایبانی، داوود اسلامی، بهروز عباسی و عقیل دادی زاده هستند که در این سال ها این گروه را همراهی کرده اند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد