بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

دی شیخ با چراغی همی گشت گرد شهر

۱.شهرداری بندرعباس ارواح خاک قالیاتون قسم، مواظب اولین نگارخونه خیابانی کشور باشین،ممنون که دوباره را اندازی شد.یه دوربین بزارید ببینید که مردم چقدر استقبال میکنند و به اهمیت حضورش در مرکز شهر بیشتر پی ببرید. 

2.شهرداری بندرعباس دیشب ساعت 8 جلوی بازار روز کارگران مشغول کار بودند به قدری گرد و خاک به پا کرده بودند که مپرس همه مردم خاک خور شدند.جلوی بازار روز اوضاع خیلی بد اعلام میشه یک کاری کن تو میتونی. 

3.شهرداری عزیز این که میگن کاغذ زباله نیست صحت داره؟علاقمندم از قسمت بازیافت دیدن کنم.دیدم که توی بعضی از سازمان ها یکسری سطل مخصوص آبی رنگ گذاشتن جهت ریختن کاغذ ولی فکر نکنم زیاد جدی گرفته بشه چون ندیدم بیان برای جمع آوری.آقا من میخوام به عنوان یه شهروند از این مکان بازدید کنم اجازه هست؟خداببین بعد میگن چرا ژاپن پیشرفت کرده.

نظرات 3 + ارسال نظر
بنگری سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام و نخسته ...
خدا کنه چراغها همیشه نورانی باشه ..!

بنده خدا رو چیکار کنیم؟

صغری لکزا یی فر چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام
۱-جالبه نمیدونستم اولین نگارخونه خیابانی شهر رو داریم!
۲-بدون چراغ هم این چیزا دیده میشه،فراوان
۳-من هم جایی با دیدن سطل های آبی رنگ کنجکاو شدم آخه پر بود، دقت که کردم دیدم علاوه بر کاغذ چیزهای دیگه هم توش پیدا میشه ،تعجب کردم !!!

خانم لکزایی فر سلام خوش امدید.ما اولین نگارخونه خیابانی کشور را داریم و قدرش را نمیدانیم.

روح اله بلوچی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:12 ق.ظ

سلام شهردار ......
حداحافظ شهردار
خودمانیم شهردار ی........ا شهرندار

صبح بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد