بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

تنهایی بهترین و بدترین چیزهاست

وقتی که حس میکنم که تو اهواز به دنیا اومدم و اینجا بزرگ شدم حالم بد میشه احساس تنهایی و بیگانه بودن به من دست میده.نمیدونم متعلق به کجا باید باشم.مثلا وقتی میبینم یکی از دوستان بندری با تعصب خاصی درباره شهرش صحبت میکنه یه طوریم میشه.شاید باید رفت.من از اهواز هیچی نمیدونم ولی از بندر کلی چیز میدونم.من اینجا رو دوست دارم با تمام بدی هاش.(دلگیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور)نمیدونم این شعر تو پرانتز مال کیه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
۱۵ هزارتومنی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ب.ظ

این ترانه رو من و شادمهر عقیلی با هم خوندیم. اسم کار هم تقدیره.

میدونم اما شاعرش کیه؟

احسان رضائی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.goojegeno.blogsky.com/

زدی تو حس نوستالژیک خدا به خیر کنه ؟

عادی احسان.

هههههههههههه دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام بچه ایقد انالیدی بهروز تو مال بندری

ممنون خوشحال کننده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد