بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

از تیم فوتسال آذرخش حمایت کنید

بازیکنان تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود از سوى باشگاه ، بر سرتمرینات حضور نیافتند.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: مسئولان ورزش استان ابتدا فصل به مدیریت باشگاه قول همکارى مالى دادند که متاسفانه تا این لحظه به جز شهردارى بندرعباس و سازمان فرهنگى ورزشى شهردارى هیچ نهادى حاضر به همکارى نشده است.

موسى زاهدى اظهار کرد: باید حق داد به بازیکنان آذرخش چرا که این تیم در لیگ برتر حضور دارد و مثل سالهاى قبل بازیکنان ما دو شغله نیستند و تنها درامد این جوانان از همین ورزش است.

سرپرست تیم آذرخش ادامه داد: با توجه به اینکه روند صعودى ما در لیگ برتر کشور به مراتب بهتر از هفته هاى نخست شده است اما با مشکلات مالى زیادى دست و پنجه نرم میکنیم.

زاهدى در پایان تصریح کرد:  اعتصاب بازیکنان تا زمان پرداخت نشدن مطالبات ادامه دارد و امیدوارم مسئولان چاره اى برائ رفع این مشکل بیاندیشند چرا که تمرین نکردن حتى یک روز براى بازیکنان در این سطح ما رو از روند فعلى عقب میبرد.

تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاههاى کشور با سه گل برابر شهید منصورى قرچک به پیروزى دست یافت و در حال حاضر در جدول رده بندی آذرخش با کسب ٩ امتیاز در مکان یازدهم قرار دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد