بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

در دیدار کوتاه با استاندار جدید هرمزگان

چند روز پیش تماس گرفتند برای دیدار اعضای ستاد دکتر روحانی با استاندار جدید آقای دکتر جادری،به دلیل کارهای فروشگاه کتاب با کمی تاخیر خودم را به طبقه چهارم ساختمان استانداری رساندم،سالن اجتماعات پر بود از شخصیت های مختلف،برخی رو می شناختم و برخی را تا حالا ندیده بودم،قرار بود دیدار اعضای ستاد باشد با دکتر جادری اما چیزی که من دیدم اصلن شبیه ستاد در دوران انتخابات نبود.حالا بگذریم این موضوع کاملن طبیعی است.

نوبت به من رسید به عنوان ریس ستاد هنرمندان که صحبت کنم،حرف هام رو با این شعر آغاز کردم "روزی که برف سرخ ببارد از آسمان/بخت سیاه اهل هنر سبز می شود" پس از آن در وقت کمی که داشتم خیلی سریع به چند مورد اصلی در خصوص مشکلات هنر پرداختم.

سانسور فیلم ها/نبود نگارخانه مناسب برای دوستان هنرهای تجسمی و عکس/کمبود فضاهای فرهنگی در محله هایی مثل کمربندی و دو هزار/ نادیده گرفتن موفقیت های هنرمندان تاتر /مشکلات وبلاگ نویس ها و چند مورد کلی دیگر

چند پیشنهاد هم دادم: بخشی از ساختمان استانداری قدیم برای موزه هنرهای معاصر استان در نظر گرفته شود/ جلسه مشترکی بین استاندار و هنرمندان به زودی برگزار شود تا کامل تر گفتگو کنیم/برنامه پژوهشی درازمدت برای تکثیر هنر و تاثیر آن بر امنیت هرمزگان داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد