بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

چرا استاد مهدی عطایی از دانشگاه فرهنگ و هنر استعفا داد؟


باید اعتراف کنم که دانشجوی بی نظم دانشگاه فرهنگ و هنر هرمزگانم،شاید به دلیل کارهای متفرقه زیادی است که انجام می دهم،دیروز به استاد مهدی عطایی زنگ زدم که سوالاتی در مورد درس "کارورزی" و فرم هایش بپرسم که متوجه شدم به دلیل برخی مشکلات که با آقای صالح صابر به وجود آمده به صورت کامل رابطه اش را با این دانشگاهی که خودش 6 سال تمام برایش زحمت کشید قطع کرده.بعد استاد گفت:شانس آوردی، اگه همچنان استاد این درس بودم دلیل بی نظمی  تا حالا دو نمره ازت کم شده بود و بعد خندید.

 مات و مبهوت بودم تا اینکه صبح تصمیم گرفتم مثل هر روز به اداره نروم و راهی دانشگاه فرهنگ و هنر شدم،آقای صالح صابر نبود،می خواستم جزییات را از ایشان بپرسم.ناراحتی خود را با دیگر کارکنان دانشگاه در میان گذاشتم.تعجب می کنم از این نوع نگاه،یک فرد اندیشمند و بزرگوار تمام انرژی خود را برای پیشرفت فرهنگ و هنرو علم این استان صرف می کند بعد برخی آقایان نه تنها تشکری از بزرگان ما نمی کنند بلکه به این شکل منفی جواب زحماتشان را می دهند.امیدوارم هر چه سریعتر استاد به دانشگاه خودش برگردد،خیلی از اساتید به احترام  و اعتبار جناب عطایی در این مجموعه تدریس می کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ادریس سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

امیدوارم به شکل عملی قدر دان زحمات بزرگانمان باشیم،نه فقط در حرف

آلفرد یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ق.ظ

اینجاش خیلی با مزه بود : "...صبح تصمیم گرفتم مثل هر روز به اداره نروم..." !
و اما حکایت اصلی، فرهنگ است بهروز جان، یا بهتر بگم فقر فرهنگی. ما جماعتیم که دقیقا مصداق این شعر اقبالیم:

در حیرتم از مرام این مردم پست، این طایفه زنده کش مرده پرست
تا هست به ذلت بکشندش به جفا، چون مرد به عزت ببرندش سر دست

استاد شما اولین قربانی این رفتار ما نبوده، آخریش هم نیست.
روزی نیست که همدیگه رو تار و مار نکنیم؛ چه با نامه سر گشاده، چه با تهمت و ...
افسوس
باید یه فکری کنیم پایه بش چوک، مرتب و منظم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد