بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

لذت در کلاس بازیگری دانشگاه


دیروز دومین جلسه دانشگاه بود،آشنایی با خانم رنجبر استاد درس خلاقیت در هنر بسیار برای من مفید بود،کلاس فضای بسیاری پیشرفته ای داشت و همه با هم در خصوص خلاقیت در هنر به گفتگو پرداختیم،خانم رنجبر بسیار مسلط و آگاهانه کلاس را مدیریت می کند،او برای جلسه بعد چند پروژه در خصوص عکاسی از سایه ها و کولاژ عکس مواد را برای مشق دانشجویان در نظر گرفت.بی صبرانه منتظر جلسه بعد هستم.

درس دوم تاریخ هنر بود که با استاد مهدی عطایی داشتیم،خوشحال بودم و از محمد سایبانی خواستم که از طرف همه ما در صحبت هایی کوتاه از زحمات استاد قدردانی کند،کلاس با شور و هیجان خاصی برگزار شد.

درس سوم تنفس و بیان بود که زیر نظر مهران محمودزاده برگزار می شد،مهران بسیار کار بلد است او با انرژی زیاد برای دانشجویان وقت می گذارد و همه ما از شیوه برگزاری کلاس راضی بودیم و همه با اشتیاق تمرینات را انجام می دادیم./عکس از آقای مهدی عطایی مربوط است به تئاتر خانواده وینگفیلد که توسط راشل قاسمی گرفته شده.

به دوستان تئاتری پیشنهاد می کنم حتمن برای ترم مهر ماه ثبت نام کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ادریس جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

باعث خوشحالیه

ممنون ادریس جان

روشینا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ق.ظ

سلام بهشب / خوشحالم برات / من در زمان ثبت نام شیراز بودم و از تو خواستم که ببینی که تا کی مهلت داره اما جوابی ازت ندیدم و به هر حال جا موندم از قصه / ان شاءاله برای ترم بعد که دیگه پایان نامه ی دانشگام هم تموم شده باشه / آرزوی موفقیت دارم برای همه ی دانشجویان.

امیدوارم از ترم بعد بتونی بیای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد