بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

بازی در بازی وبلاگی شب یلدا


این بازی اسمش هست ایران و عراق،این بازی رو من از اهواز به یادگار دارم،یک کاغذ a4 بر می دارید،بعد شروع می کنید به نقاشی کشیدن به شکل بالا(البته من کلن بد نقاشی می کنم ببخشید) در یک سو ایران است با تجهیزات نظامی و پشتیبانی مثل تانک و جنگنده و بیمارستان و پیاده نظام و در سوی دیگر هم عراق وجود دارد با همین تجهیزات،اما دقت کنید که این نقاشی ها در دو طرف نباید قرینه هم باشد.



بعد دو تا خودکار قرمز و آبی بر می دارید،یکی باید عراقی بشه و دیگری ایرانی،کاغذ را از وسط تا می زنید و هر دفعه از بازی یکی از بازیکن ها یک نقطه پر رنگ مثل شکل بالا در پشت برگ به وجود می آورد.بعد از هر نقطه، برگه را باز می کنید که ببینید آیا لکه نقطه پر رنگ شما توانسته تانک،جنگنده یا سرباز دشمن را نابود کند یا نه؟

پیروز میدان کسی است که زودتر تجهیزات دیگری را نابود کند.

این بازی به دعوت وبلاگ رادیو منا منتشر کردم برای بازی شب یلدا.شما هم می توانید یک بازی معرفی کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرشید دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://arshid.blogsky.com/

سلام
بسیار خاطره انگیز بود
بی نهایت سپاس

منا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://radiomona.blogsky.com

اوووووووووووووووه یادش بخیر بچگی

ممنون از پیوستن به بازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد