بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

توضیح شماره 2 در خصوص موفقیت تئاتر تی تووک در مسکو

در جایی خواندم که نوشته بود که از گروه تئاتر تی تووک تقدیر شده و این ها به دروغ می گویند که کار برگزیده شده اند،و در ادامه نوشته بودند که اثری به نام "ستوان" جایزه بزرگ جشنواره رو گرفته و مخاطب را دعوت کرده بود که به سایت جشنواره مراجعه کند.


اما اصل ماجرا و توضیح لازم


اثری با نام "ستوان" به عنوان بهترین اثر از نگاه مردم در این جشنواره انتخاب شده و از آن جایی که این اثر یک نمایش موزیکال به زبان روسی بود،بیشتر تماشاگران با این کار ارتباط خوبی برقرار کردند،اما متاسفانه این اثر مورد نقد شدید داوران و منتقدان جشنواره قرار گرفت.

اما برخی در اینجا به اشتباه تصور می کنند. برای روشن شدن بیشتر به این عکس و نوشته های مشابه توجه کنید.



خب این افراد می گویند که از مکبث گروه تی تووک فقط تقدیر شده :

 بی شک من زبان روسی بلد نیستم اما تشابه کلمات را همه ما به راحتی می توانیم تشخیص دهیم.در این عکس شما شاهد جوایزی هستید که روز اختتامیه داده شده.

در خط دوم و سوم شما شاهد حایزه بزرگ مردم هستید که به اثر "ستوان" داده شده،خوب توجه کنید نوشته های این قسمت با بقیه نوشته کاملا فرق دارد.

اما در خط های 4 و7 و11و13و16و 18 و بالاخره 20 همه نوشته ها با یک جمله شروع می شود.

 Симпатии жюри за

که نشان دهنده نظر داوران است برای مثال هیت داوران در خط 18 خانم اوکسانا کیسلف رو به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن انتخاب کرده است.آیا نیاز هست بیشتر توضیح داده شود؟


توضیح پایانی:خیلی از دوستان گروه من موافق این نیستند که من این گونه انرژی بگذارم برای این موضوعات،مثل اتفاقاتی که برای رفتن ما به فرانسه پیش آمد،اما با دوستان گروه  در این مورد موافق نیستم و فکر می کنم اگر سکوت کنم برخی مطالبی را که این افراد منتشر می کنند به عنوان سند و حرف راست می پذیرند.



نظرات 4 + ارسال نظر
منا پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ق.ظ http://radiomona.blogsky.com

پیروزی و پیشرفت هر یک از بچه های هنرمند این استان و مملکت باعث افتخار همه ماست . وقتی عکس اجرای گروه شما را در نشریات اینترنتی روسیه می دیدیم کلی به وجد آمدیم .

دربه پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

نمی دونم چرا بعضیا چشم موفقیت دیگران راندارن نمیدونم...

شما به من بگید

سلام جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

عزیزان فقط می توانم بگم،دلمان می خواهد با همین انرژی ادامه دهید.ما به همه شما افتخار می کنیم.همیشه موفق باشید.

زنگی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ http://barzangi.blogsky.com

جان مادرانتان ول کنید.(جوون مومتو) اصلا تی تووک دروغ میگه...خب این همه جایزه دورغی برای بیلان کاری تهرانی ها یکی هم برای هرمزگانی ها...به نظر من هرگامی برای هرمزگان برداشته شود حتی به دروغ مقدس است.(تکبیر)...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد