بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

کارگاه بازیگری حسن معجونی در بندرعباس


انجمن نمایش هرمزگان با همکاری گروه تئاتر تی تووک برگزار می کند،کارگاه دو روزه بازیگری توسط بازیگر توانمد تئاتر کشور آقای حسن معجونی به زودی در بندرعباس برگزار می شود،علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر انجمن نمایش واقع در ساختمان کتابخانه سید احمد مراجعه کنند.



«من بازیگرم. دوست دارم کارگردان قرائت خودش را از نقش بگوید نه اینکه به من درس بازیگری بدهد.»

«من همه چیز را خراب می‌کردم چون نمی‌توانستم خودم نباشم. هر وقت خودم نبودم هم نقش خوب از کار در نمی‌آمد هم من مجبور بودم پول کارم را خرج درمان افسردگی بعد از کار کنم.»


«[دانشگاه] نمی‌تواند بستری را فراهم کند که کسی از آن به عنوان نیروی خوب بیرون بیاید. ممکن است دکترای تئاتر نتواند نمایش خوبی را به صحنه ببرد. شاید مدرس خوبی باشد اما در نهایت می‌تواند درس بدهد.»/ حسن معجونی


نظرات 4 + ارسال نظر
ادریس یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

خیلی بازیش رو می پسندم.
امیدوارم این حرکت خوب با استقبال خوبی هم همراه باشه....

گربه ایتالیایی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ

بسیار عالی

احسان ن چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

مم نون از خبرت

tika یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ http://حباب ها همیشه قربانی هوای درونش

حباب ها همیشه قربانی هوای درونشان میشند


با سلام و ادب خدمت شما وبتون زیباست.

سلام و ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد