بهشب

یادداشت‌ها

بهشب

یادداشت‌ها

فیلم جدید مرتضا نیک نهاد.


فیلم  "گفتگوی منتشره نشده ی ژاله"پس از پایان مرحله تدوین و صداگذاری برای حضور در جشنواره فیلم اردببهشت به دفتر این جشنواره تحویل می گردد.مرتضا نیک نهاد کارگردان اثر پس از ساخت نا موفق فیلم "کنسرت سگ" تصمیم گرفت فیلم جدیدش را بسازد.

در فاصله این سه سال نیک نهاد با گریز به روزنامه نگاری و وبلاگ نویسی فعالیت های هنری و احتماعی خود را ادامه داد.این هنرمند خوش فکر و مدرن با ساخت فیلم جدیدش بازگشتی به هنر اصلی خودش داشت.در ضمن  فیلمنامه به صورت مشترک توسط  صدیقه طاهری و مرتضا نیک نهاد نوشته شده است.

بازیگران:فریده رییسی،رخشنده پاسلار،راشل قاسمی،منیژه آقایی و پگاه نجفی خواه و ...

مدیرتصویربرداری:عبدالحسین رضوانی.تصویربردار:سامی حزنی.صدابردار:مهدی بهرامی.طراح صحنه:میلاد صدیقی.منشی صحنه:منیژه آقایی.عکاس پشت صحنه:امیرمسعود ابری و ...


نظرات 5 + ارسال نظر
ادریس دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

آرزوی موفقیت دارم و خسته نباشید...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ق.ظ

البته خانم طاهری هم نویسنده ی این کار بودند که جالبه فراموش کردید اسم نویسنده رو بنویسید!!!!!

بله بله من تصحیح می کنم

حسین رزده سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ق.ظ http://سوزلوار

سلام برای دوست خوبم مرتضی نیک نهاد آرزوی موفقیت دارم وخوشحالم ......... من از تو یک گله کوچک دارم بگم . باشه میگم ... بهروز من 6روز اجرای عموم گذاشتم سالن طوبی ولی دریغ از یک روز آمدنت یا حتی اطلاع به دوستان ... قول دادی میام نیومدی

حسین خان تدبیر نکرده بودی.آخه روزهای پایانی سال موقع خوبی برای اجرای عموم نبود.من هم واقعا درگیر کارهای شخصی بودم.امیدوارم یک مرتبه دیگه اجرا بگذاری و من هم ببینم.
ببخشید برادر عزیز

Behnam Zakeri سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.BehnamZakeri.ir

تبریک و بهروزی برای مرتضا و گروهش

من یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ق.ظ http://sedii.com

سلام مرتضا
من الان این پست رو دیدم و متوجه نیش و کنایه های پشت تلفنت نشدم.
موفق باشید
شما و آقای بهروز عباسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد